Kebab Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 (redigerad) Första trailern: Multiplayer-trailer: Gameplay-film som får mig att hypa! Vad jag tror är det senaste filmklippet: http://www.fz.se/filmer/20101001/assassins-creed-brotherhood-exotic/ Mängder med filmklipp här: http://www.youtube.com/user/AssassinsCreed Vad jag längtar! Redigerad 1 oktober, 2010 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Den filmen är anledningen till att jag kommer spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Så jävla gött!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Hade inte tänkt förboka eller så men nu blev jag riktigt sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Vad tysta ni är, bara några dagar kvar nu. Sitter och funderar över om man bara ska förhandsboka spelet eller den här boxen: http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Creed_Brotherhood_PS3_Coll_Playstation_3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 En mycket trevlig liten låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 (redigerad) Herregud vilket bra spel. Jag är helt tagen av seriens historia, av slutet.... jag förstår verkligen ingentng och jag älskar det. Redigerad 22 november, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 (redigerad) gaygaygaygay Redigerad 22 november, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Men vafan! DO WANT PC-RELEASE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Idag (1 December) kostar spelet 299kr på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Idag (1 December) kostar spelet 299kr på CDON. Seriöst.. Får jag inte spelet i julklapp kommer jag att hata mig själv för att jag inte slog till nu. Men å andra sidan dödar min mor mig om jag redan har köpt det när jag öppnar paketet på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 WOOH! Fick stora samlarboxlådan med allt extratjafs i julklapp. Fedt bra spel. Storyfortsättningen från tvåan funkar bra, de nya funktionerna är bajsroliga och jag njuter fortfarande lika mycket av en sneaky killstreak under ett uppdrag eller ett 'leap of faith' från 20m ner i en höstack. Assasins Creed kan vara den näst bästa spelserien jag spelat. Gissa vilken som tar förstapriset 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Någon som vill boosta lite onlinetrofeer? Gärna imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Cdon säger att PC-release är sista mars?!?!? Va-fa-aan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Någon som vill boosta lite onlinetrofeer? Gärna imorgon! Komigen? Nån som spelar spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Komigen? Nån som spelar spelet? Plockar förmodligen upp PS3:an ikväll. Hör av mig på psn om jag kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Komigen? Nån som spelar spelet? Jag har det. Jag såg även att du hade skickat en invite till mig att lira MP för några dagar sedan. När jag väl lirar PS3, så lirar jag LPB2. Kommer att ge mig på Brotherhood MP senare ... Någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Någon mer som tycker att multiplayerdelen har blivit konstig? Stundtals kan det ta uppemot 5 min innan jag får en assign:ad target. När jag till slut dör kommer det upp en ny. Asstörigt när man leder och sen tappar hela ledningen för att man inte har en chans att tjäna några poäng. Sen har det hänt flera gånger att det hänger sig mitt i en session också. Jag börjar tröttna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Någon mer som tycker att multiplayerdelen har blivit konstig? Stundtals kan det ta uppemot 5 min innan jag får en assign:ad target. När jag till slut dör kommer det upp en ny. Asstörigt när man leder och sen tappar hela ledningen för att man inte har en chans att tjäna några poäng. Sen har det hänt flera gånger att det hänger sig mitt i en session också. Jag börjar tröttna.. 5 Minuter är en överdrift, men det tar störigt lång tid ja. Dessutom är det skittråkigt. Det är samma grej hela tiden. Så jävla bull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 5 Minuter är en överdrift, men det tar störigt lång tid ja. Dessutom är det skittråkigt. Det är samma grej hela tiden. Så jävla bull 5 min är ingen överdrift, jag tog tid med hjälp av sessionstidsklockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts