Djingis Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Ohh, om man ändå hade ett liknande liv som dig Kicken <3 Träffas snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Ohh, om man ändå hade ett liknande liv som dig Kicken <3 Träffas snart? Vill du träffa mig eller Kristina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Båda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Kul att du är tillbaka, verkligen! Låter som du har haft ett fartfyllt år, riktigt intressant läsning. Jag får också gratulera till jobbet i England, hoppas det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Jag sökte sedan en plats på juristlinjen till Uppsala, Stockholm och Örebro Universitet och kom även in på de två sistnämnda. Efter att ha tagit mig en lång funderare beslutade jag mig dock att tacka nej till bägge platserna. Då hade vi gått tillsammans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hur mår Ama? Vilken film bör jag se med Hilda ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hur mår Ama? Vilken film bör jag se med Hilda ikväll? Bra. Se "Mean Creek". Hilda kommer att älska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Välkommen tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Varmt välkommen tillbaka Kicken. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Kicken.. vilken motivationsboost han är. Ett levande exempel på att man kan åstakomma och göra allt med vilja, hårt arbete och en god inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Ah, det förlorade fåret har hittat hem. Tere tulemast. Tycker du valde rätt som följde hjärtat. Juridik är, om än lönsamt, ett förbannat trist ämnesområde som dessutom gör att man blir livegen till Sverige för resten av livet. När mor din kommer ut på svenska, engelska, finska, tyska eller spanska måste du meddela om det så jag får läsa romanen! Kicken.. vilken motivationsboost han är. Ett levande exempel på att man kan åstakomma och göra allt med vilja, hårt arbete och en god inställning. Vilja, hårt arbete, god inställning och att man slutar hänga på GTAsajtens forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Kicken.. vilken motivationsboost han är. Ett levande exempel på att man kan åstakomma och göra allt med vilja, hårt arbete och en god inställning. Desto mer uppoffringar du gör, desto mer lyckosam blir du! Ah, det förlorade fåret har hittat hem. Tere tulemast. Tycker du valde rätt som följde hjärtat. Juridik är, om än lönsamt, ett förbannat trist ämnesområde som dessutom gör att man blir livegen till Sverige för resten av livet. När mor din kommer ut på svenska, engelska, finska, tyska eller spanska måste du meddela om det så jag får läsa romanen! Vilja, hårt arbete, god inställning och att man slutar hänga på GTAsajtens forum! Tere! Jag funderar fortfarande på att studera juridik ofc, men det får vänta på sig! Vill ta lite ledigt för att sedan jobba upp lite pengar. Perfekt att man kan göra det utomlands också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Välkommen tillbaka Kicken. Jag märkte aldrig riktigt att du varit borta, men då har ju jag varit ganska inaktiv på sistonde också, så, yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Välkommen tillbaka kicken! hoppas du stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Välkommen åter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2010 Välkommen tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts