Skotten_31 Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Har någon annan haft problem med Youtube de senaste dagarna? Klippen laddas jävligt segt. Använder fö Chrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 För mig funkar det precis som vanligt. Kan ju vara så att någon ny uppdatering av sidan skär sig med Chrome? Jag använder för övrigt IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 För mig funkar det precis som vanligt. Kan ju vara så att någon ny uppdatering av sidan skär sig med Chrome? Jag använder för övrigt IE. Näej verkade bara min nätverk som segade. BTW hur kan du använda IE? Måste vara en av de sista webbläsare som jag skulle använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Näej verkade bara min nätverk som segade. BTW hur kan du använda IE? Måste vara en av de sista webbläsare som jag skulle använda Tycker att IE funkar optimalt på min dator. Har prövat lite andra webläsare också men ingen annan föll mig i smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Går jävligt segt att ladda här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Det har jag också fått känna på i flera dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Vore konstigt om Youtube funkade dåligt i Chrome med tanke på att Google äger Youtube. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Vore konstigt om Youtube funkade dåligt i Chrome med tanke på att Google äger Youtube. Hur många Microsoft produkter krånglar inte med Windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Hur många Microsoft produkter krånglar inte med Windows? Jag skulle aldrig jämföra Microsoft med Google. Microsoft och Google är, enligt mig, rätt olika när det gäller kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Jag skulle aldrig jämföra Microsoft med Google. Microsoft och Google är, enligt mig, rätt olika när det gäller kvalitet. Nä iofs. Men risken finns som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts