petson Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Om man vill spela in när man spelar på PS2. ------------------------------------------ Tag los scart från tven och set den i videon och börja spela in. ----------------------------- OBS (man måste ha 2 scart ut tag i videon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Om man vill spela in när man spelar på PS2. ------------------------------------------ Tag los scart från tven och set den i videon och börja spela in. ----------------------------- OBS (man måste ha 2 scart ut tag i videon) som om jag inte visste det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 som om jag inte visste det.... han ville bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 petson, tack. bra att du sa det, visste faktist inte det, tänkte gå o köpa en digitalka mera Men kan man spela in på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Annars kan man köpa en sån tv som har inbygd Video, Den spelar in på den kanalen man ser på så det är bara att tryka på REC för att få det inspelat. JAg gjorde föresten en skitgrym film förra veckan när jag jagade skurkar med Apache AH64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!! Det visste inte jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det visste jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 petson, tack. bra att du sa det, visste faktist inte det, tänkte gå o köpa en digitalka mera Men kan man spela in på datorn? med webkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 man kan ju koppla ps2:an till pc:n annars... om man nu har video out/in som jag har så borde det fungera... för när det gäller de tre kablarna så är dom: gul - bild röd - ljud vit - ljud men på min dator så finns det bara en gul så jag tror inte man får något ljud på den... och då försvinnre ju lite av spelkännslan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 ni vet väl att det är olagligt att kopiera och sno massa grejer från rockstar... om ni spelar in video från spelet så är det som om man skulle kopiera sidor ur en bok!!! den här tråden måste stängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petson Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 det e ok för eget bruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 det e ok för eget bruk Bry dig inte om vad Vixtor (jag) och Salvatore (Hultenius) har skrivit idag. Det hela var ett april-skämt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petson Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 ha ha buuuuuuuuuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts