wolok Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Tjena, nya här på forumet men är en riktig veteran inom GTA. Har tänkt att spela igenom Vice City på PC igen men när jag startar "New Game" så slutar spelet svara, och jag är tvungen att CRTL,ALT,DEL för att kunna använda datorn igen. Någon som vet vad problemet kan vara. Första gången jag spelar på Vista så kan det vara något med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Har du provat med något annat OS än Vista? Det är ju känt för att ha mycket kompatibilitetsproblem. Provat ändra grafikinställningar? Installerat om spelet? Patchat? Välkommen hit förresten. Hoppas du stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolok Skrivet 26 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Tack så mycket. Ska fixa patch och resten så får vi se om det funkar. Hoppas det alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Du kör möjligtvis inte med så kallad crack till spelet? Vet att det kan va orsaken också till att spelet slutar svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Det finns väl ingen patch till VC? Testa det här: 1. Radera gta_vc.set som ligger i C:\Users\wolok\Documents\GTA Vice City User Files 2. Kör spelet i kompatiblitetsläge för Windows 98/Me. Det borde kunna lösa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts