Siana Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Where? DreamHack Winter 2010 is held in Elmia – Jönköping, Sweden. When? DreamHack Winter 2010 is 25-28th of November 2010. Doors is open from 08.00 Thursday 25th of November until 12.00 on Sunday 28th of November. Network is closed 09.00 and Electricity 10.00. How? Everyone attending needs ticket that be bought online or on-site. Read more about it in the Ticket-section. Då är det dags för DreamHack igen, gott folk! Personligen kom jag inte i somras p g a bristande antal vänner som skulle dit, men denna gång när jag bor i Eksjö har jag en hel drös med intresserade vänner, dessutom bor vi ju bara en timme bort, så nu jävlar. Vad säger ni andra? Vi har beställt biljett till DreamHack Winter 2010 Siana JSHC GiZmo Troxie Rushifell IceCandy Sikorka Ante_freeman kattälskaren Redigerad 21 november, 2010 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Osäker om jag drar dit eller ej, men vi får se. Hoppas på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 100% certain att jag ska dit. Bokar när som. Lite klent med gtasajtare i somras dock, skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Tog mig just en titt på platsöversikten... Daaaaamn! Oftast brukar det inte vara fullbokat såhär tidigt. Jag får fanimej ta och boka omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Köpt biljett och bokat plats, så jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Äh wtf, jag bokar och hoppas på det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Bokat jag med nu. Blev ingen jättehäftig plats, D39. Ryggen mot skärmen, men men. Jag springer ju runt så mycket ändå. Finns 1 plats kvar på kanten (vi är 5 personer) om någon kommer ensam och vill sitta med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 På grund att att vissa hade ekonomiska problem verkar det inte bli något Får istället bli Dreamkhack Skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Bokat, sitter på D9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Jag bokar plats för mig och IceCandy nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Gött, gött! Säg gärna vilken rad ni sitter på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Vi sitter på var sin sida om Gizmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Vi sitter på var sin sida om Gizmo! Silvertejp inc? Redigerad 27 september, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Day[9] kommer till DreamHack. HOLY FUCK. FAN VAD TAGGAD JAG BLEV NU. SATAN VAD JAG MÅSTE TA EN BILD MED HONOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Jag har bokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 *BUMP föfan* Aktiverade nyss min plats och såg att det fanns en ledig spot brevid Rushifell! Är det nån gtasajtare som drar till DH solo kan han ju sätta sig där om han vill ;> D43:58 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Ooh a Dreamhack thread! Jag ska dit iår igen med några kompisar sitter @ B27, 30 nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Börjar närma sig nu, grabbar, håll i hatten. Fyfan vad jag inte ser fram emot banden som uppträder på lördagen. YERSINIA följt av Adept. Fyra timmars konstant skrikande i mikrofonen. Jag kommer då inte befinna mig i hall D under de fyra timmarna, kan jag lova. Helt ärligt tycker jag att de har dragit in lite för många live-band på DH nu... Ett om kvällen räcker, inte tre-fyra. Insåg just att jag ju inte har liggunderlag och sovsäck längre eftersom jag flyttat. Hums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Då har man bokat sin biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Då har man bokat sin biljett. Taggat! --- Live-stream: http://live.dreamhack.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts