eminem33 Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Har gått mellan dom länge nu men kan inte bestämma mig vilken som är snabbast? Känns som om dom blir segare och segare desto längre man använder en av dom och sen byter man så blir det snabbt igen? Har BBB 100 fiber så har inge me de och göra Så vilken snabbast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Har gått mellan dom länge nu men kan inte bestämma mig vilken som är snabbast? Känns som om dom blir segare och segare desto längre man använder en av dom och sen byter man så blir det snabbt igen? Har BBB 100 fiber så har inge me de och göra Så vilken snabbast? OM ca 1 månad kommer i alla fall FF 4.0... Annars vet jag inte om det egentligen är såå stor skillnad, kanske att google är snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag föredrar helt klart Chrome. Firefox var min favorit innan jag hade testat Chrome. Men så fort jag testade Chrome så bytte jag till det. kändes som en uppgradering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Chrome känns snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Chrome funkar dock rätt dåligt på vissa sidor. Därför använder jag både Chrome och Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts