Wu Zi Mu Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag kan inte heller busvissla. Mer kommer jag inte på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Knäppa med fingrarna. :> Det enda jag kommer på nu, editerar sen. Sååååå Knäppa med fingrarna Vissla utåt Busvissla Måste ha något att lyssna/titta på när jag ska sova Blåsa bubblor med tuggummi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Vissla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag är rätt förvånad över att det är så många som inte kan vissla/knäppa med fingrarna. Busvissla kan däremot inte jag heller. Mer kommer jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag kan inte delta i den här tråden. ohsnap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Sluter mig till skaran som inte kan busvissla. Är för trött för att komma på något mer nu, slänger in det senare isåfall! Det enda jag kommit på utöver detta, är att rulla/vika tungan. Vad heter det? Äh, ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag kan inte Busvissla Skita utan dämpningspapper Sjunga Äta stekta köttbullar... Har försökt i 19 år nu och det vänder sig varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag kan inte Busvissla Skita utan dämpningspapper Sjunga Äta stekta köttbullar... Har försökt i 19 år nu och det vänder sig varje gång! Kokar ni köttbullar också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Kokar ni köttbullar också eller? Äter inte köttbullar alls. Ska jag förmå mig att äta en så är det en kall direkt från förpackningen. Inte en fryst dvs, utant en kylskåpstempererad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Kokar ni köttbullar också eller? Grillar? Jag kan inte hellre "dela flaskan". Det är så äckligt, tänk om den jag delar med en person som tar en klunk och sen sväljer han inte och låter klunken åka tillbaka ner i burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 Jag kan inte hellre "dela flaskan". Det är så äckligt, tänk om den jag delar med en person som tar en klunk och sen sväljer han inte och låter klunken åka tillbaka ner i burken. Vem gör det? Jag tror jag delar flaskor lite för ofta. Dricker alltid direkt ur flaskor hemma och resten av familjen freakar. Som alla normala kan jag inte heller göra nummer två utan att läsa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 (redigerad) Som alla normala kan jag inte heller göra nummer två utan att läsa nåt. Jag läser aldrig när jag gör nummer två. Fan, sitta där och ventilera rövhålet i tjugotalet minuter!? Fem minuters effektiv hamnbombning räcker gott och väl. Redigerad 23 september, 2010 av Eudoros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Äter inte köttbullar alls. Ska jag förmå mig att äta en så är det en kall direkt från förpackningen. Inte en fryst dvs, utant en kylskåpstempererad. Inte ens de där små? De är ju såå mycket godare än vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Inte ens de där små? De är ju såå mycket godare än vanliga. Faktiskt inte. Har dock bara testat en sådan liten en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Vad menar ni med små köttbullar? Eller alltså, hur små är de jämfört med en vanlig köttbulle? Redigerad 24 september, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Vad menar ni med små köttbullar? Det är de jag syftar på iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Det är de jag syftar på iaf! Jag med. Och de är verkligen små. Men, godare än vanliga :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Det är de jag syftar på iaf! Jag kan inte välja såna före vanliga köttbullar, ärligt talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Köttbullar ska va hemmagjorda, annars får det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Jag kan varken vissla eller skriva med högerhanden. Jag kan inte heller datorer, råkade t.ex. avinstallera ljudet på min dator förra veckan. Jag kan inte spela hockey och inte heller åka skridskor. Jag kan inte åka snowboard och jag kan inte förstå hur matematik kan vara till något annat än skada. Jag kan inte erkänna att jag är religiös och jag kan inte förstå islam trots att de har mer rätt än vad kristendomen har. Jag kan inte påstå att jag är ortodox eller fundamentalistisk trots att mina värderingar lutar mer åt ett bakåtsträvat religiöst samhällsklimat. Jag kan inte läsa böcker av kvinnliga författare. Jag kan inte läsa nobellpristagare eller köpa skivor av artister som börjar på I. Det borde vara allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts