Saleen Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Hultsfred imorgon, ska bli så jävla roligt, sjukt mycket bra akter i år. Det enda som kan förstöra lite kan vara att det ska regna 30 millimeter imorgon.. Den är jobbig. Såg du Odd Future? Bra live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Det gör vi! Så. jävla. taggad. Vet du var ni ska bo eller så? Inte den blekaste, mitt tält och tältskap åker upp på tisdag och var det och han kommer hålla hus på onsdag kväll, när vi anländer, har jag ingen aning om. Du vet kanske var du ska husa? Jag vet hur du ser ut men tar med mig strutsbilden för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Inte den blekaste, mitt tält och tältskap åker upp på tisdag och var det och han kommer hålla hus på onsdag kväll, när vi anländer, har jag ingen aning om. Du vet kanske var du ska husa? Jag vet hur du ser ut men tar med mig strutsbilden för säkerhets skull. Vi kommer bo någonstans i skogen, om allt går rätt. Ett gäng vänner som jag inte litar fullt ut på att de klarar uppgiften drar imorgon för att sätta upp tält osv. Vad heter du? Salle: Såg Odd Future, det var fett som fan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Vi kommer bo någonstans i skogen, om allt går rätt. Ett gäng vänner som jag inte litar fullt ut på att de klarar uppgiften drar imorgon för att sätta upp tält osv. Vad heter du? Salle: Såg Odd Future, det var fett som fan. Jag hade nog tänkt introducera mig som Knut. Vi åker nu, ses!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Fuck! Ringde nyss en kille som jag skulle jobbat för på Peace & Love från början och undrade om jag ville vara Superfunk på Helsingborgsfestivalen (?) vilket skulle betyda gratis resa, boende, käk och lön... tror ni jag kan eller? Näe jag har ju självklart planerat in att åka till Göteborg och Liseberg då. Så jävla sugen på festival ju Och att göra något i stil med det jag gjorde på P&L för pengar vore ju bara helt sjukt underbart. Kan tyvärr inte skippa Liseberg då det redan är betalt och fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 (redigerad) Fyfan vad Rebecca & fiona var feta. Lätt årets spelning. Ikväll är det Adrian lux som gäller! Redigerad 30 juli, 2011 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Vill någon ge mig en biljett till Way out West? Bara för att jag är söt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Fyfan vad Rebecca & fiona var feta. Lätt årets spelning. Ikväll är det Adrian lux som gäller! Dem spelade här i Norrköping för ett tag sen... Ångrar såhär i efterhand att man inte gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Vill någon ge mig en biljett till Way out West? Bara för att jag är söt osv. Man får ju köpa i januari fattaru vääl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Dem spelade här i Norrköping för ett tag sen... Ångrar såhär i efterhand att man inte gick. Rebecca & fiona eller Adrian lux? Jag tyckte Rebecca & fionas spelning var det mer drag i, kanske var mera onykter men.. ja. Gillar dom mera så. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Man får ju köpa i januari fattaru vääl.. Jag fick ett. Gratis. Så kan man också göra, fattaru vääl.. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Var också där, lyckades planka in på lördagen. Wiz Khalifa var galet fett och Kanye West var riktigt mäktig. Visst känns det tveksamt när han i en halvtimme kör stentrista autotuneheartbreaklåtar som han drar ut till förbannelse men det har samtidigt sin charm, han är en sån jävla superstar att han skiter i vilket, och det är fan beundransvärt hur han verkligen blottar sig live. Det känns jävligt äkta, på gott och ont, han log väl inte en enda gång på hela spelningen och höll egentligen bara ett mellansnack. Avslutade med Hey Mama, vackert. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Årets sista stora festival! Popaganda på eriksdalsbadet ikväll, jag är så jävla pepp på Arcade Fire ikväll. Om det blir såhär...så...så kommer jag skrika som en liten flicka skriker till Justin Bieber. http://www.youtube.com/watch?v=gshK5Poijps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 (redigerad) Årets sista stora festival! Popaganda på eriksdalsbadet ikväll, jag är så jävla pepp på Arcade Fire ikväll. Jag var lite sugen på Popaganda just på grund av Arcade Fire. Men det bidde inget av olika orsaker. Får väl lira The Suburbs ikväll alena istället! Edit: Stötte ihop med en kvinnlig bekant på Stockholms central idag (lördag) som var på Popaganda och Arcade Fire hade tydligen varit mycket bra... fan också, man skulle gått ändå. Redigerad 27 augusti, 2011 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts