Lajnux Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Haha, det där kan missuppfattas. Antar att det har med World of Warcraft att göra. Nördigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2011 Antar att det har med World of Warcraft att göra. Nördigt värre. EotS är även en välanvänd förkortning för "Eye of the Storm" i World of Warcraft. Nördhumor är den bästa humorn! Carry on. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Popaganda släpper Cults (US) Junip Serenades Syket Hultsfredfestivalens ägare planerar ny jättefestival i Norrköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Hultsfredfestivalens ägare planerar ny jättefestival i Norrköping Intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Skall på Putte i Parken. Bokat biljett. Mest sugen på Paramore, The Wombats och Veronica Maggio. Andra höjdpunkter är Manic Street Preachers, Far East Movement, Håkan Hellström och Peter, Björn & John. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Arvikafestivalen ställer in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Arvikafestivalen ställer in! Förbannat tråkigt. Ytterligare en klassisk svensk festival har gått i graven och det skulle inte förvåna mig om fler försvinner inom några år. Är det Peace & Love som äter upp alla andra? Jag hade själv inga planer på att åka dit men många av mina polare hade biljetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Det betyder alltså att Putte i Parken är den största svenska festivalen i Värmland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Vi ses på Emmaboda. Har bett styrelsen att de flyttar Movits! till ett senare tillfälle då jag har svårt att hinna, förhoppningsvis vet de vad god service är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 The Strokes knullade P&L, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 Såg petter live idag på City Festivalen i västerås ganska bra låtar han sjöng så jag är rätt så nöjd ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 The Strokes knullade P&L, nuff said. helvete vad trångt det var i början! Trodde jag skulle dö. Dom var grymma dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 helvete vad trångt det var i början! Trodde jag skulle dö. Dom var grymma dock HAhaha, jag med. Men det var det värt. Antar att du var längst fram? Tusen armbågar i ansiktet fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 HAhaha, jag med. Men det var det värt. Antar att du var längst fram? Tusen armbågar i ansiktet fan. jag var väldigt långt fram, inte längst fram men en bra bit. Synd att dom verkar vara så dryga bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Hultsfred imorgon, ska bli så jävla roligt, sjukt mycket bra akter i år. Det enda som kan förstöra lite kan vara att det ska regna 30 millimeter imorgon.. Den är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Någon Norrlänning som ska besöka Åsele Marknad till helgen? Åker själv dit för att se Dead by april, dom enda som uppträder som är värda att se Festival skulle jag INTE kalla det, men detta är nog den mest passande tråden att posta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Om drygt en vecka så är det Trästockfestivalen i Skellefteå. 20 års jubileum dessutom! Det blir tältning, konstant fylla och Säkert!, Stefan Sundström, Kajsa Grytt, Liquid Echoes, Stolen Deer och Kapten -fucking Röd! Är astaggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Så var årets Trästockfestival avklarad. Jag har varit där 4 år i rad nu, alla de gångerna har varit underbara men detta året var fan i mig det bästa! Campingen var bäst. Träffade mycket gammalt och nytt folk som var assköna och trevliga. Mysfaktorn var hög, och vi skrattade nästan konstant åt precis allting! MEN, Kapten Röd gjorde hela festivalen. Det var folk som sträckte sig långt bak på området bara för att få se honom, och allsången som utbröt när han spelade "1.000.000 Nollor" var otroligt mäktig! Vi lyckades snacka och ta lite bilder med honom efter spelningen och fasen vad lång Kaptenen är! Nåväl, bara att tagga inför nästa år! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Vi ses på Emmaboda? Fruktansvärt taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Vi ses på Emmaboda? Fruktansvärt taggad. Det gör vi! Så. jävla. taggad. Vet du var ni ska bo eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts