Green_Goblin Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 P&L här. Kanske Emma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Shit, Bad Religion ska ju spela på Peace & Love!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Jag ska till Way out West. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Jag hade inte kollat in emmabodas set up innan, den lockar ju rätt rejält också! Infected Mushroom The Bloody Beetroots Death Crew 77 SebastiAn Yelle Familjen Skrillex Danger Slagsmålsklubben Rusko ELEKTRO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 (redigerad) Jag ska till Pelle å Lulle Inget deadmau5 för mig.. Tågluff istället Redigerad 23 maj, 2011 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Emmaboda har släppt sin avslutningsakt. Feed me (UK) Jessie J [uK] Till Peace & Love Hultsfred släpper: Charles Bradley & Menahan Street Band (US) The Budos Band (US) Trans Am (US) Raised Fist (S) Nashville Pussy (US) Skindred (UK) Red Sparowes (US) Melissa Horn (S) Katharina Nuttall (NO) Roskilde verkar vara klara för i år http://roskilde-festival.dk/musik/bands/ bland dom nya syns bla The Strokes och Arctic Monkeys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 (redigerad) Vivian Girls (US) till Emmaboda. Way Out West släpper: TIËSTO (NL) Q-TIP (US) SANTIGOLD (US) FAKE BLOOD (LIVE)(UK) D/R/U/G/S (Stay Out West)(UK) BUTCH (Stay Out West)(DE) WU LYF (Stay Out West)(UK) PURO INSTINCT (Stay Out West)(US) MATTHEW DEAR (LIVE BAND) (Stay Out West)(US) LOW (Stay Out West)(US) Edit* Jag spekulerar lite nu, men på Tisdag har Popaganda sitt första släpp, brukar alltid vara den sista helgen i augusti, 26-27 augusti är datumen i år då, den 27 aug spelar Arcade Fire i Danmark, kan det vara så att popagandas fredagsspelning i år är Arcade Fire? Redigerad 23 april, 2011 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Och jag hade rätt! Popaganda släpper: Arcade Fire (CAN) Delorean (ESP) Those Dancing Days (S) Popaganda fortsätter att imponera med sina släpp år efter år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Hasslöfestivalen har hittills: September Eldkvarn Hoola Bandoola Band RevolverBlå En biljett för 400:- hade jag gladeligen lagt på ett av de mittersta banden. Verkar dessutom vara skönt landskap där festivalen hålls. Den helgen är inbokad som en roadtrip utan dess like med en polare. Redigerad 26 april, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 april, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Popaganda fortsätter att släppa band: Lykke Li The Go Team! (UK) Architecture in Helsinki (AUS) Hultsfred släpper: The Prodigy (UK) Paper (S) Malmöfestivalen hade sitt första släpp, bland alla schlagerartister så hade dom två intressanta namn, Iron & Wine och NOFX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Inte en enda själ som ska besöka Siesta? Det var väl inte min festival of choice direkt, men den fungerar bäst med sommarens övriga planer och så vidare. Spelschemat uppe och biljetter bokade, nu är det snart sommar! ...nu måste jag bara köpa silvertejp och öl. Redigerad 23 maj, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Bara jag som tycker Putte i Parken har en helt okej lineup i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Bara jag som tycker Putte i Parken har en helt okej lineup i år? Den är grymt bra! Hade den legat på datum jag kunnat på hade det varit givet! The Wombats hade varit grymt att se live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 maj, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Way out West släpper Prince Empire Of The Sun och till klubbspelningarna släpper dom Totally Enormous Extinct Dinosaurs Koreless Ballt med Prince! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Någon som ska på Metaltown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Way out West släpper Prince Empire Of The Sun och till klubbspelningarna släpper dom Totally Enormous Extinct Dinosaurs Koreless Ballt med Prince! Måste säga att WoW lockar mer och mer för varje släpp! EotS skulle jag gärna se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Någon som ska på Metaltown? Jofan, ska nog dit. Har dock inget ressällskap än så länge, ingen jag känner delar min musiksmak så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Kl 12:20 bär det av till Sweden Rock Festival. Årets höjdpunkt är ändligen här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Måste säga att WoW lockar mer och mer för varje släpp! EotS skulle jag gärna se! Haha, det där kan missuppfattas. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2011 Haha, det där kan missuppfattas. hahaha nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts