iweX Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Hur mycket går en biljett loss på om man ska på yran? Jag antar att man behöver biljett för att kunna komma in på området där artisterna spelar, eller? Jag hittar inte biljettpris på deras hemsida... Runt 1k för tredagars, beror på lite när du köper med. Vet att ifjol gick det att köpa biljett för 960KR innan, senare höjdes det till 1.1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 (redigerad) Sonisphere SlipknotIn FlamesMastodonMustasch AirbourneDead By AprilKvelertakGraveyard Många som hoppats och trott på big4 är säkert besvikna, men detta tilltalar mig mer och det kan kanske rent av bli ett besök. Redigerad 17 februari, 2011 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Sonisphere SlipknotIn FlamesMastodonMustasch AirbourneDead By AprilKvelertakGraveyard Många som hoppats och trott på big4 är säkert besvikna, men detta tilltalar mig mer och det kan kanske rent av bli ett besök. Nja, om man kollar på dom andra Sonisphere festivalerna så har Sverige fått en ganska tråkig line-up...igen..kommer väl säkert fler akter. Och området? Globe arenas open air? wtf? nåja, blir säkert bra detta. En ny electro festival kommer till Sthlm i sommar, Dans Dakar den 4 juni på Universitet. Alla har pratat om det. Varför har vi ingen stor renodlad dansmusikfestival i Sverige? Varför ingen Sonar, ingen I Love Techno, ingen LED Festival? Därför gör vi det nu. Humanistiska föreningen och Monstera presenterar med stolthet Stockholms första stora dansmusikfestival. Några av världens största DJ:s och elektroakter delar scen med några av de mest intressanta, innovativa och nya. Vi ger er en dag med 12 timmars oavbruten dansmusikfest på två scener mellan klockan tre på dagen och tre på natten. 18-årsgräns innebär att ni som besökare kan röra er fritt på området. Ni slipper tappa bort polarna på grund av kö till någon ölhage när ni köpt langos. Ni kan med gott samvete dansa framför scenen med ölglaset i handen. En enda fest. En enda dans. Klara band är: Crystal Castles Boys Noize Tiga Logo Retro/Grade Sail A Whale Fler band kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Where The Action Is fyller på. GLASVEGAS BRANDON FLOWERS BRIGHT EYES THE ARK DANIEL ADAMS-RAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Where The Action Is fyller på. GLASVEGAS BRANDON FLOWERS BRIGHT EYES THE ARK DANIEL ADAMS-RAY Då kommer Linnros snart alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 First Aid Kit, Stures Dansorkester, This is Head och F.O.O.Lkommer till Emmaboda. Den "nya" Hultsfredsfestivalenhar haft två bandsläpp på tre dagar. Det första var: White Lies (UK) Johnossi The Tallest Man On Earth Cut Copy (AUS) Shit Robot (IRL) Black Lips (US) Junior Boys (CAN) Darkstar (UK) Steve Mason (UK) Dum Dum Girls (US) Dan Berglunds Tonbruket Blackbird Blackbird (US) This Is Head Andra bandsläppet kom idag Suede (UK) Primal Scream (UK) Kommer spela sin Screamadelica platta från 1992 Beady Eye (UK) Liam Gallagher nya band Två helt ok bandsläpp, ser redan bättre ut än förra sommarens festival som inte vart av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Kommer göra ett mer engagerat inlägg imorgon, men tänkte bara flika in att Dark Tranquillity och Samael var bäst på hela House of Metal i år. The Fatalist av Dark Tranquillity, grymt ös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Wiz Khalifa ska till Way Out West, jag ska dit! Ska göra allt som står i min makt för att dra med mig vänner och åka dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 Wiz Khalifa ska till Way Out West, jag ska dit! Ska göra allt som står i min makt för att dra med mig vänner och åka dit! Syns där! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 (redigerad) Peter FUCKING Doherty till yran! Åh, helvete vilken jävla bokning! Jag älskar yran just nu! Nu undrar jag bara om P&L/Arvika/Way out west också har bokat Peter, vore ju minst sagt underbart om Yran bara har han i Sverige i sommar. Men vi får se, jag längtar redan nu! Några till bokningar också; Roky Erickson The Ark Timbuktu & Damm (Ny skiva på G!) Slagsmålsklubben The Sounds Freddie Wadling Me & My army Those Dancing Days Orup Redigerad 16 mars, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Peter FUCKING Doherty till yran! Åh, helvete vilken jävla bokning! Jag älskar yran just nu! Nu undrar jag bara om P&L/Arvika/Way out west också har bokat Peter, vore ju minst sagt underbart om Yran bara har han i Sverige i sommar. Men vi får se, jag längtar redan nu! Några till bokningar också; Det lär de ju inte ha gjort, han kör väl den helgen i Sverige förmodligen. Större chans är väl då att Emmaboda också bokat honom, som går samma helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Det lär de ju inte ha gjort, han kör väl den helgen i Sverige förmodligen. Större chans är väl då att Emmaboda också bokat honom, som går samma helg. Ja, exakt. Vi får se om Emmaboda släpper han eller inte, dem borde ju göra det strax i så fall tycker jag. Och jag hoppas verkligen att han kommer, och inte stoppas/liknade så han är sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Bob Dylan kommer till Peace & Love. Stort! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Bob Dylan kommer till Peace & Love. Stort! FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Aphex Twin till Arvika, holy crap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Aphex Twin till Arvika, holy crap. Sinnes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Deadmau5 till p&l! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Deadmau5 till p&l! Cptungt, fittaaaaa. Skjut mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Y U DOING DIS TO ME?! Wiz Khalifa till WoW, Aphex Twin till Arvika och Deadmau5 till P&L. Blir nog att tagga till WoW och P&L iaf. Sjuka släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Emmaboda blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts