ZcruweN Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Vill ha ett nytt spel att spela, sugen på nått bra inom RPG, och RTS/strategy genren. Spel som Fallout Dragon Age Kan uteslutas då jag redan spelat båda. Spel liknande Fallout/Oblivion stuket uppskattas mer än gärna! RTS/Strategy har jag inte lirat nått inom på skitlänge så tipsa på vad som helst där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Mount & Blade: Warbands, gogoggogogogog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Company of Heroes är ett bra Strategispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Civilization V kommer ut på tisdag. Inget RTS men mycket underhållande strategi. Utgår från att du spelat Mass Effect 1 och 2 annars måste du självklart spela igenom dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Civilization V kommer ut på tisdag. Inget RTS men mycket underhållande strategi. Utgår från att du spelat Mass Effect 1 och 2 annars måste du självklart spela igenom dem. QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Nu är det ju inte 3D eller dator då, men Earthbound är ett härligt RPG. Om man gillar SNES så BÖR man ha spelat det! Tales of Phantasia, också. Det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Live for speed S2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Live for speed S2 Ja, för det är ju ett skitbra RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Ja, för det är ju ett skitbra RPG. nej men det är ett skit bra online bil spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 nej men det är ett skit bra online bil spel För det var ju vad jag sökte efter också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Deus Ex - Invisible War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Deus Ex - Invisible War. Det första spelet är mer populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 För det var ju vad jag sökte efter också! innerst inne så vill du allt spela de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 innerst inne så vill du allt spela de Kolla min första post igen. Sen kan du förklara, vart i helvete såg du att jag ens ville ha req på ett bilspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Nu är det ju inte 3D eller dator då, men Earthbound är ett härligt RPG. Om man gillar SNES så BÖR man ha spelat det! Tales of Phantasia, också. Det är kul! Tales of Phantasia är svårt att hitta en bra translation på, såvida man inte har PSX. Men Earthbound är definitivt något alla bör ha spelat som gillar RPG-spel. HURT ME NESSSSSSSS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Tipsa på mer. Låt oss gå steget längre och gå lite förbi RPG stuket... Tipsa på om FPS spel också (FÖRUTOM NÅGOT COD SPEL, NEIN, NEJ, NEVER) är det något FPS/RPG spel så blir det bara ännu bättre! Finns det något spel som är i stuk med Worms också? För jag vart så totalt jävla megasupercp sugen på att spela Worms T_T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Tipsa på mer. Låt oss gå steget längre och gå lite förbi RPG stuket... Tipsa på om FPS spel också (FÖRUTOM NÅGOT COD SPEL, NEIN, NEJ, NEVER) är det något FPS/RPG spel så blir det bara ännu bättre! Finns det något spel som är i stuk med Worms också? För jag vart så totalt jävla megasupercp sugen på att spela Worms T_T. Finns ju ett nytt Worms till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Tipsa på mer. Låt oss gå steget längre och gå lite förbi RPG stuket... Tipsa på om FPS spel också (FÖRUTOM NÅGOT COD SPEL, NEIN, NEJ, NEVER) är det något FPS/RPG spel så blir det bara ännu bättre! Finns det något spel som är i stuk med Worms också? För jag vart så totalt jävla megasupercp sugen på att spela Worms T_T. Worms Reloaded släpptes ju nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Borderlands är ju ett FPS/RPG. Men det antar jag nästan att du redan spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Borderlands är ju ett FPS/RPG. Men det antar jag nästan att du redan spelat. Jo, gillade det inte riktigt. Såg sjukt intressant ut till en början men det var nånting som fick mig att ångra mig när jag spelade det! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts