RavenE Skrivet 28 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2013 Hoppas att det går att länka till den här filmen på det här viset. För jävlar vad varm jag blev av att se den. http://www.facebook.com/photo.php?v=10151379360804685 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Feelgood som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Inte nödvändigt vis Extremt men visst är det feel-good! En klassiker från Rhett & Link The Food Cart Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2013 Eller ifall ni vill se det i bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2013 Nog min första post här. Men denna gillade jag... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 Hoppas att det går att länka till den här filmen på det här viset. För jävlar vad varm jag blev av att se den. http://www.facebook.com/photo.php?v=10151379360804685 Aww, jag vill ha en brorson! ts_4vOUDImE Kul idé men jääävligt cheesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 (redigerad) Den här är verkligen värd att postas, och jag bryr mig inte om någon redan gjort det. Feeeel good, be nice! http://www.youtube.com/watch?v=MGEiA80ZL08 Redigerad 28 maj, 2013 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 (redigerad) Den här är verkligen värd att postas, och jag bryr mig inte om någon redan gjort det. Feeeel good, be nice! http://www.youtube.com/watch?v=MGEiA80ZL08 Samtidigt som jag känner en värme över att det finns snälla människor därute, så kan jag inte rå för att känna en viss skam/avsky/något liknande, över att det är så fruktansvärt många som bara åker förbi den stackars människan som ligger mitt i vägen med kryckorna. Eller någon av de andra för den delen. Redigerad 28 maj, 2013 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2013 Har alltid älskat när stora youtubers gör något gott med pengarna dom tjänar. Finns många som faktiskt skänker sina pengar. Cr1TiKaL är en som ger 100% och Robbaz brukar också vara jävligt generös när det kommer till välgörenhet (finns säkert massor). Vet att även Pewdiepie har gjort en välgörenhetssida. Men nu har mer och mer sånt här dykt upp och man blir verkligen glad av att se det 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Cutting onions.. http://www.wimp.com/pregnantdog/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2013 Alla borde pusas lite mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) @01:10 Awww Redigerad 16 september, 2013 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Tyckte om den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Jag vet inte riktigt, men något litet frammanade den allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 (redigerad) Gillar inte att vara den personen, men det där måste ju vara så fejk som det kan vara. Ifall de inte hade tagit med mannen med telefonen så hade jag kanske köpt det. Redigerad 12 december, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 Gillar inte att vara den personen, men det där måste ju vara så fejk som det kan vara. Ifall de inte hade tagit med mannen med telefonen så hade jag kanske köpt det. Synd att en del va stageat... fattar inte varför? Alla de sakerna kunde ju lätt ha hänt på egen hand? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts