felshoe Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Postade samma video i någon annan tråd för ett tag sedan men jag fick ingen respons och tolkar det som om ingen såg den. Det är i vilket fall en av världens bästa musikvideos som har fått mig och flera andra att börja lipa och tycka illa om människan och tycka om apor och hundar, etc. etc. Hur som helst så går den väl främst lite i ton med de två senaste inläggen i den här tråden. Inte så feel good, men jädra, jädra fin. Se videon nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 Nuff said: Repeatknappen sitter nere till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Att det var du och inte Djinghis som postade den där gör mig mäkta förvånad. Men nu ska jag inte gnälla på reposts, för den där är sjukt bra. Väljer hellre att gnälla på den hemska låten som förstörde hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Att det var du och inte Djinghis som postade den där gör mig mäkta förvånad. Men nu ska jag inte gnälla på reposts, för den där är sjukt bra. Väljer hellre att gnälla på den hemska låten som förstörde hela filmen. Haha, förlåt, jag vet att den är gammal men blev påmind om den idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 http://www.wimp.com/gooddan/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 http://www.wimp.com/dogwelcomes/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2012 http://www.liveleak.com/view?i=cbc_1333077521 oh my Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 Extremt vacker liten historia. Se hela! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 The american who quit money to live in a cave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2012 (redigerad) Context: Koreaner är övermänsligt bra på Starcraft II. Den här helgen höll Dreamhack en tävling i Stockholm (Dreamhack Eizo Open: Stockholm) och finalen utspelade sig mellan svenske ThorZaiN och koreanske Polt. Sista sekunderna av matchen... http://www.youtube.com/watch?v=i9tUmLc1_LI ThorZaiN hade publiken på sin sida... om man säger så. Feelin good to tha bones. Glad som fan! =D Redigerad 23 april, 2012 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2012 1:16 <3. Kebab kommer att älska det. http://www.wimp.com/kittyscreensaver/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Underbart frieri. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2012 Kul grej, men har jag fattat det rätt att istället för att pusha för en vinst/lika (4-4) från underläget 1-4, släpper de in sonen och båda lagen fånar fram en reducering? Varför inte skippa plojet och försöka vinna matchen på riktigt istället? Insåg de förlusten i den 67e minuten eller var allt ändå bara en friendly-match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts