Kebab Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Svårt att motivera varför, men den här filmen får mig att fånle. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 (redigerad) 0.45 gav mig rysningar. Redigerad 4 februari, 2011 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Gillar man inte Corgis då bör du kastreras. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 http://www.wimp.com/shirtprank/ 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) Satsarn! Redigerad 20 maj, 2011 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Satsarn! Trodde aldrig att jag skulle uppskatta en video med det här fjantiga namnet så mycket! Riktigt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2011 Tycker denna är gulligare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Den här filmen platsar inte direkt i någon annan tråd, så den får en egen! Helt underbar känsla jag satt med hela filmen igenom! http://www.youtube.c...h?v=uSMlIM9zLio Det här inlägget kan verka kaxigt, men det är inte meningen. Jag brukar bli rörd väldigt enkelt, men jag rörde knappt en min när jag såg videon. Naturligtvis var det fina stunder, men att man skulle explodera i gråt som många gjort kändes för mig att ta i. Det är dock förståeligt, men jag blev bara överraskad att jag som alltid blir rörd av allt och alla inte kände någonting. Å andra sidan kanske det är smått skrämmande. Psykopat nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Fick gåshud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Finns så många sådana här filmer, men just att den är från Sverige och med mordet på 7-åringen i Umeå i åtanke, gör att den blir extra fin. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 (redigerad) Finns så många sådana här filmer, men just att den är från Sverige och med mordet på 7-åringen i Umeå i åtanke, gör att den blir extra fin. Redigerad 13 juli, 2011 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Ear-to-ear-smile genom hela. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2011 :wub: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Hehe, hittade en riktigt mysig grej här om dagen som jag gärna vill dela med mig av! Se till att skaffa din en mysig dryck, tryck sedan upp dessa tre länkar i separata flikar. 1. Lite... 2. ...mys... 3. ...pys 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Den här kanske ni har sett. Fin. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 (redigerad) Inte direkt feel good, men jag förstår hur du menar. Har själv en liknande liggandes som jag tänkt posta under en längre tid. Det är väl så dags nu. Redigerad 9 december, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts