Gof Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Den här filmen platsar inte direkt i någon annan tråd, så den får en egen! Helt underbar känsla jag satt med hela filmen igenom! 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Har sett den ett par gånger, den är jättejävligtjättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Man blev ju väldigt rörd faktiskt men trist att tänka på att det var ganska onödigt att de slets bort från sina pappor från första början liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Sådär såg det ut varje söndagkväll när jag kom tillbaka till regementet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Den här filmen platsar inte direkt i någon annan tråd, så den får en egen! Inte för att vara den som är den, men jag är rätt säker på att vi faktiskt HAR en feelgood-tråd. Men det gör väl inte så mycket. I övrigt håller jag med P-C. Fin film ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Mm, man sitter ju med en rätt tveksam känsla filmen igenom, även om jag blev jävligt rörd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Aaaw! Grymt fin film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Jösses vilken film! Jag säger som en av kommentarerna till filmerna. Jag har sett det mesta inom det mesta som finns på internet, många hundra tusentals filmer och minst lika många bilder. Men ingenting, och då menar jag verkligen ingenting. Har berört mig så som den här filmen gjorde. Jag förstår egentligen inte varför, speciellt då jag har sett filmer som borde berört mig betydligt mer än den här. Men det är väl att feel-goodkänslan i den här filmen är så otroligt blandad. Den är både sorglig och underbar på samma gång. I alla fall, 1:30 och 05:33 fick mina känslor ordentligt på svall och jag hade inte långt från tårar när jag såg de två. Små barn som gråter av lycka när de får se sin pappa.. Det är film det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Oj, man hann tänka en hel del innan filmen var slut. Fick mig bland annat att tänka på de stackare som kommit hem till ingenting alls, som nästan fått det värre istället. Bland annat så fick jag en knasig wannabesoldat-feeling . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Bland annat så fick jag en knasig wannabesoldat-feeling . Jag med Tänk att man aldrig kommer att få uppleva den där känslan om man aldrig skickas iväg någonstans livsfarligt för att försvara sitt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 MEN FÖR I HELVETE HUR FAN LYCKAS GOF AV ALLA FÅ MIG ATT BÖRJA PÅ ATT NÄSTAN STÖRTBÖLA HNNNGHHH 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Bara jag som kom att tänka på raka motsatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 MEN FÖR I HELVETE HUR FAN LYCKAS GOF AV ALLA FÅ MIG ATT BÖRJA PÅ ATT NÄSTAN STÖRTBÖLA HNNNGHHH HAHA GRÅTARN! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 ......HNNNGHHH :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 (redigerad) HAHA GRÅTARN! :3 HÖRRU SCHIZO DURR :lol: :lol: Du får inte kommentera, du tog min plats med CS-grabbarna. DU ÄR PSUEDO-MORDOS. > Redigerad 22 september, 2010 av Mordos 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 HÖRRU SCHIZO DURR Du får inte kommentera, du tog min plats med CS-grabbarna. DU ÄR PSUEDO-MORDOS. > Lite finare, lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts