ellastina Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) Hej! Ni vet att Staffan var Jonatan i Bröderna Lejonhjärta. Kan nån berätta va e hans postadress? Jag skulle vilja skicka post till Staffan. Och här kan ni skriva nånting om Staffan. Förlåt min svensk! Jag kommer från Finland. Redigerad 15 september, 2010 av ellastina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Umberto? Är det du? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Staffan gjorde en makalöst bra roll i Bröderna Lejonhjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Den här tråden är så random att jag börjar gapskratta! Hur ska vi kunna veta adressen till Staffan Götestam? Den vet vi lika lite som du vet adressen till Jarmo Mäkinen. Pröva få kontakt med Staffans agent om du vill veta adressen! Redigerad 16 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Nå nå, uppför er nu pojkar. Någon vänder sig till GTASajten för att få hjälp, då kan vi ju inte vara dryga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Hrm, nåväl. Det enda jag kan göra är att tipsa dig om Staffans teaterbolag Proscenia. Här är tydligen deras telefonnummer: http://www.eventstore.se/proscenia-ab Kanske de kan hjälpa dig få kontakt med Staffan Redigerad 16 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Frågar på ett GTA forum om postaddressen till fucking Staffan Götesam, vad händer med denna värld?!Det är kul med kultur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts