eminem33 Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) Funderar på att köpa denna http://www.blocket.se/varmland/Defekt_Iphone_3G_Telia_29566998.htm?ca=7&w=1 Kan ju inte vara allt för svårt o byta en skärm? Vad ska man ge för den 300 - 500 kr? Denna: http://www.iphonebutiken.se/iphone-3g-ytterglas-display-med-touch-screen-digitizer-290.html och http://www.iphonebutiken.se/dubbelhaftande-tejp-till-ytterglas-446.html denna borde väll göra det? Edit: och kanske denna http://www.iphonebutiken.se/demonteringsverktyg-for-iphone-282.html Redigerad 15 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Kontrollera länken och försök igen Länken du följt leder inte till någon sida på blocket.se. Du kan alltid börja om på förstasidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Kontrollera länken och försök igen Länken du följt leder inte till någon sida på blocket.se. Du kan alltid börja om på förstasidan! Sådär ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Lol, det var ju inte bara skärmen det var fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Lol, det var ju inte bara skärmen det var fel på. eh små fel kontakten och täckningen går o fixa ganska lätt. sen är de ju bara köpa något "skydd" till den och sen sälja för 2 tusen på tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) Men den är ju ändå inget att ha om den tappar täckningen hela tiden... Och tänk på att 3G är mycket långsammare än 3Gs. Om du köper den så får du gärna skapa en projekttråd här på forumet, skulle vara kul att se 3Gns uppgång och fall. Redigerad 15 september, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Men den är ju ändå inget att ha om den tappar täckningen hela tiden... Och tänk på att 3G är mycket långsammare än 3Gs. Om du köper den så får du gärna skapa en projekttråd här på forumet, skulle vara kul att se 3Gns uppgång och fall. Har inte tänkt mig o behålla den utan säljer den får se hur jag gjör han vill ha 700 kr för den vilket var lite mycket tycker jag :/ tänkte mig 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 lycka till att sälja den för 2000kr, tror tyvärr du kommer gå back. Det du länkat är ytterglas, hela skärmen verkar ju paj (?). Om det bara är små fel med kontakten/täckningen tror jag faktist han skulle fixat det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 lycka till att sälja den för 2000kr, tror tyvärr du kommer gå back. Det du länkat är ytterglas, hela skärmen verkar ju paj (?). Om det bara är små fel med kontakten/täckningen tror jag faktist han skulle fixat det själv.. Ja jag sov på det och vet inte riktigt hur jag tänkte igår kväll ska med andra ord inte köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Köp en hel istället. http://www.blocket.se/stockholm/IPhone_3G_8GB__bra_skick_med_kvitto_29178717.htm?ca=14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Vill inte ha en 3g ville bara ha något o skruva ihop nu när jag inte har nån bil kvar Ifall jag köper en blir det en 3gs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Vill inte ha en 3g ville bara ha något o skruva ihop nu när jag inte har nån bil kvar Ifall jag köper en blir det en 3gs Köp en ny bil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 (redigerad) Köp en ny bil då? hAR INGEN PLATS O HA DEN PÅ NU Edit: sry för caps Redigerad 17 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 hAR INGEN PLATS O HA DEN PÅ NU Edit: sry för caps Gör inte det, det kommer bara kosta tid och pengar. Gjorde likadant men det slutade med att den slutade att fungera helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts