daekol Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Hej! När jag har asi scripts igång som t.ex LCP First Response mod och ELS + Traffic flow igång så försvinner vägarna och husen. Jag vet inte om det beror på mitt grafikkort eller om det är just för att jag använder dessa script. När jag inte använder dessa scripts så fungerar spelet perfekt. Inga problem med att grafiken avviker eller liknande. Är det någon annan som upplevt samma problem? Mitt grafikkort är XFX Geforce 8800GT 512mb. Såhär vilsen blir jag när jag spelar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Då är det fel på pluginet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 12 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Då är det fel på pluginet? Jo, men borde inte andra klaga över det då? Jag kollar alltid kommentarer och undersöker innan jag fixar nya mods och jag har inte hittat någon med liknande problem än sålänge. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 När jag inte använder dessa scripts så fungerar spelet perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 13 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Återigen så är det bara jag som upplevt detta. Det finns över 100 kommentarer på de flesta nedladdningsställena från detta och i princip alla kommentarer är positiva. Testade att speeda upp grafikkortsfläkten till 100% och spelade i 5 minuter utan att texturerna försvann en enda gång. Så det verkar som att mitt grafikkort inte har tillräcklig kylning och blir därmed överbelastat. Det låg på 88+ när jag spelade innan men nu ligger det mellan 60-70 grader. Så det var nog grafikkortet som var felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Gött att det löste sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daekol Skrivet 13 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Gött att det löste sig. Ja. Tyvärr går inte min grafikkortsfläkt på 100% styrka när jag spelar spel. Den står konstant på 25% och det är inget vidare. Nu har jag fixat den med mjukvara och ställer in den manuellt så fort jag skall spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts