SimonJ Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Hej! Läste just att Rockstar kommer att släppa GTA III, Vice City och San Andreas till Mac av någon anledning. Själv bryr jag mig inte speciellt mycket eftersom jag redan har spelen till både PS2 och PC, men det kanske finns någon där ute som faktiskt inte har spelat GTA III trilogin ännu? Vad tror ni? Kanske uppdaterar dom något eller blir det bara raka portningar av spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Skulle väl tippa på en rak portning. Hur som helst är det kul för Mac-användarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 (redigerad) Awesome! Kanske dags att jag börjar visa GTA-forumen här på forumet, har haft de dolda det senaste... Året, typ. Redigerad 10 september, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Dom är försena. Har redan lirat ciderportade san andreas och vice city på mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Kul! Det är en rak portning afaik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts