VickeX Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Dem flesta av er har säkert sett "Nakenlekar", och den 1 September 2010 släppte skaparna av denna klassiker ny serie kortfilmer med namnet "Poesi För Fiskar". Trailer: Meny: Tänkte att jag skulle posta detta om någon missat det. Vad tycker ni? Själv tycker jag att varje kortfilm är väldigt underhållande men också på ett eller annat sätt relativt djup. Dom handlar om olika ämnen och det finns alltid en djupare poäng än att bara underhålla om man läser mellan raderna. Genialiskt, om ni frågar mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 (redigerad) Vädligt bra och välgjorda filmer som är roliga men även djupa och har en tanke bakom det hela. Helt klart värt att se flera gånger om Redigerad 9 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 OBS! Läs inte spoilern ifall du inte sett Generation Krig, då förstörs budskapet! Generation Krig är ju ett mästerverk. Det var ju exakt så man kände sig som barn när man lekte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Älskar verkligen Crazy Pictures. Om ni inte sett "Everything is poetry" som dom gjort, så se den. Finns på deras kanal. Sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Älskar verkligen Crazy Pictures. Om ni inte sett "Everything is poetry" som dom gjort, så se den. Finns på deras kanal. Sjukt bra! Absolut. Den är riktigt bra. Allt de gör är top-notch. Jag hoppas att de släpper Poesi För Fiskar på DVD/Blu-Ray... Vore ett givet köp för mig... De är så extremt välgjorda så att jag inte tycker att det är rätt att bara släppa dom på YouTube... De är värd att ses på en bra TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Det blir något nervöst över att kolla på den tanige killen och det gillar jag inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 De är värd att ses på en bra TV. Att de ligger på YT hindrar ju knappast det, kollar i 720p på min plasma just nu. Riktigt bra filmer för övrigt. Gapskrattade under Negerboll, kan dock bero på viss trötthet, hehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Att de ligger på YT hindrar ju knappast det, kollar i 720p på min plasma just nu. Riktigt bra filmer för övrigt. Gapskrattade under Negerboll, kan dock bero på viss trötthet, hehu. Självklart hindrar det ingenting... Men har man ingen 'internet-tv' eller vad det nu kallas (en tv med internet och youtube-applikation) så blir det jobbigt för vissa. Dessutom så är det ju itne alltid det bästa att rippa hd från YouTube heller... Videon man laddar upp är inte den som syns på YouTube, då YT komprimerar och konverterar den till .flv... Det skulle vara mycket häftigare att ha filmerna i ett fodral i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Det blir något nervöst över att kolla på den tanige killen och det gillar jag inte riktigt... Ja, eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts