Logiken Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Avinstallerade nya betan för några veckor sen för att den var så otroligt dålig. Så när jag ska installera det gamla msn så står det att msn redan är installerat men det är den inte! Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Rensa registret på allt som har med MSN att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Samtidigt som du uppdaterade msn till betan så uppdaterades hela windows live till betan. Det som står är inte att msn är installerat utan att det finns en senare version installerad. Eller hur? Du måste med andra ord avinstallera hela windows live paketet =) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 9 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Samtidigt som du uppdaterade msn till betan så uppdaterades hela windows live till betan. Det som står är inte att msn är installerat utan att det finns en senare version installerad. Eller hur? Du måste med andra ord avinstallera hela windows live paketet =) Gjort, ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 (redigerad) Gjort, ingen skillnad. Jaså. ok. det hjälpte mig i alla fall Ta även bort mappen i "program" Redigerad 9 september, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 9 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Jaså. ok. det hjälpte mig i alla fall Ta även bort mappen i "program" Har tagit bort hela mappen och allt som fanns. Blir väl att leva med denna enormt fula version av MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Har tagit bort hela mappen och allt som fanns. Blir väl att leva med denna enormt fula version av MSN. Fast man kan ju göra den ganska lik det gamla msn. Gillade några grejer faktiskt. Men än så länge är det inte riktigt dags att uppdatera än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Logiken ett tips ladda ner revounistaller eller vad det nu heter som söker genom hela din dator efter filer för MSN. En kompis hade liknande problem så han fick sitta på ebuddy. Men när jag testade så var det en massa dll filer som saknades så jag orkade inte ladda ner alla dll filer som fattades. Så jag drog ner revounistaller så sökte den genom registret datorn ja allt efter MSN. Sen funkade det att installera MSN igen för han. Så du bör testa det programmet med rekommenderas starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts