Populärt inlägg Umberto Skrivet 6 september, 2010 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Bruksanvisning: 1. Inta valfri drog. 2. Se bifogat yt-klipp. Obs! Krav! (Come on, bara 20 sek långt). 3. Lesen und lernen. 4. Gå ut och lek i månskenet. Alfons Öberg joinar GTAsajten (alf101, alf102, alf103... -alf122) -------- -------- -------- -------- -- 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) Haha, helt underbart. Axel är söt! Redigerad 6 september, 2010 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Haha, schööön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Wtf... Sjuk serier Umb. Well done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Haha, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 "[...]jag är väl inte bög heller." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 I sanning enerverande med dessa spam-PM. Och sorry Umberto, men min webbläsare krashar om jag kollar på YouTube. Och på bild 7 ser vi ingen mindre än Jason Voorhees?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Magnifico! Älskar ambulansgubbarna. Barndomsminnnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Haha! PSP-tröja och skogsmulle! Lustigt att PSP-eran har etsat sig så, när jag nu inte använt den (regelbundet) på mer än två år Kul serie, jag gillar Pat och Mat-påskägget, mucklorna och alla kommunistposters. Men det var en ganska morbid serie denna gång, hur kommer det sig? Btw, det kan väl inte bara ha varit jag som hade Björn Gustavssons (the Björn Gustavsson) röst i huvudet när man läste detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) Hahahaha, så jävla bra. El-dvärgen btw, nice. Redigerad 6 september, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Hahaha! Riktigt riktigt bra jobb Umb.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Snyggt jobbat! Gillar speciellt den tionde sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Åh, härligt värre! Efter att ha spenderat en hel dag i soffan med att uppdatera Facebook-statusar och hosta slem på varenda vägg var detta verkligen vad jag behövde för att få stämningen lite mer livad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Haha, underbart! Pat & Mat var ett trevligt inslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Umberto - du är ett geni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Detta är helt genialiskt, vet inte vad jag ska säga. Du borde jobba med sånt här på riktigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Det var det skummaste. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Underbart Umberto, nu väntar vi bara på Hultenius & Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 -Är du kär i dom eller? -Nä men jag är väl inte bög för fan! Hahaha! Bajsbra, som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 Åh, det här var nog det roligaste och bästa jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts