Wu Zi Mu Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Han råkade citera sitt egna inlägg, istället för att redigera det. Så det blev en bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 (redigerad) Va? Jag skulle editera mitt förra inlägg, men jag råkade istället quota det och posta ett nytt. Edit: Wu Zi Mu hade visst redan svarat.. går inge bra idag... Redigerad 4 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Mjee så kan man inte tänka. Då hade man aldrig köpt nått. Sant. Jag spottade i nävarna och beställde just Uncharted 2, Heavy Rain och Mirror's Edge. 730 spänn allt som allt, det hade kunnat vara billigare men då hade jag behövt vänta ännu längre. Just med Unch2 var det att jag länge försökt få tag på en svensk version, men det finns knappt några att få tag i längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Vice Wu Zi Mu Renard Plaisir Weener Adrian G Någon mer? Du glömde mig noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) Du glömde mig noob Visste inte om du hade spelet ju. Pixiegnom Vice Wu Zi Mu Renard Plaisir Weener Adrian G Halo Redigerad 6 september, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Ni får spela nån gång så jag kan vara med ju Har ju dock bara 2 spel till ps3 men ändå Skate 3 och gran turismo 5 prolouge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Ni får spela nån gång så jag kan vara med ju Har ju dock bara 2 spel till ps3 men ändå Skate 3 och gran turismo 5 prolouge Gör en egen tråd då, den här är om RDR. Du kan göra en om skate 3 vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Skulle faktiskt vara trevligt med ett subforum här i spelforumet där man kan ta just sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Okej. Nu får vi bestämma nått. Imorgon vill jag grina Pikes basin. Man får ca 1700 Xp/runda. Imorgon vid 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 (redigerad) Vi borde ha en tråd eller ett subforum där man kan posta olika evenemang. Eftersom vi inte har det, så tar jag det i en ny tråd. Format: PS3Spel: RDRSchema: Grinda Pikes´BasinHeadset: Inget krav men ett stort +Tid och plats: Idag 3/9-10 kl ~23:00(?) Anmälan görs här, med PsnID. De som vill, kan joina tidigare/senare men jag går in ungefär då. =) Vice_c Redigerad 4 oktober, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts