Siana Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Jag tycker hela det här med anseendepoäng har gått lite för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 http://www.chaobell.net/newgallery/d/2905-2/awwwwshit.jpg Så larviga ni är. Finns det ärligt talat någon som bryr sig om antalet anseendepoäng över huvud taget? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Inget rekord, tyvärr. Edit: Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det, men du blev precis REJÄLT ÄGD! Det är inte rättvist... det är inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2011 Så larviga ni är. Finns det ärligt talat någon som bryr sig om antalet anseendepoäng över huvud taget? För individuella inlägg kan jag säga att jag bryr mig, men totalen har jag ingen som helst koll på. Jag tror de flesta utom Kicken och Kebab struntar i totalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Är det bara jag som inte bryr mig om AP? Vem har störst internet-kuk? KICKEN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Är det bara jag som inte bryr mig om AP? Vem har störst internet-kuk? KICKEN Nej, det är flera som inte bryr sig ett piss om AP. Är nog Kicken/kebab som bryr sig om vems som har mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Bryr mig inte så väldigt om AP, men sådant är ju alltid lätt att hävda när man har ganska mycket... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Sen jag gick över 100 ap slutade jag bry mig, tycker väl det är lite skoj att man ser att någon har "gillat" det jag har skrivit. Att sedan sitta och be om AP kan jag inte ens kommentera om.... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Har redan bett om ursäkt. Sluta nu. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 BUMP: Hur ser man vart sina anseende poäng kommer ifrån? har tydligen gått upp till 184 hade lägre sist. Kollade på senaste inlägg via profilen men där kunde man inte se nåt riktigt så finns det nå annat sätt att ta reda på? Vill ju inte gå genom 6k post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 BUMP: Hur ser man vart sina anseende poäng kommer ifrån? har tydligen gått upp till 184 hade lägre sist. Kollade på senaste inlägg via profilen men där kunde man inte se nåt riktigt så finns det nå annat sätt att ta reda på? Vill ju inte gå genom 6k post. Fungerer ikke. Möjligen kommer det i nån uppdatering men än så länge går det inte på nåt annat sätt än att kolla varje post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Skulle det inte gå att införa en typ av ranksystem så som elitepvpers.com har det? Alltså att ju mer gillanden och ju längre tid man varit medlem så får man en stjärna som går i levels bredvid sitt forumnamn? Eller en typ av text under namnet så som Hustler,Gangster osv. relaterade till GTA spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Skulle det inte gå att införa en typ av ranksystem så som elitepvpers.com har det? Alltså att ju mer gillanden och ju längre tid man varit medlem så får man en stjärna som går i levels bredvid sitt forumnamn? Eller en typ av text under namnet så som Hustler,Gangster osv. relaterade till GTA spelen? Tror Hultenius har annat att göra än att lägga till sådana överflödiga saker till forumet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 (redigerad) Kobbe: Vaknat på fel sida dem senaste dagarna? Sett en del tjuriga inlägg be happy instead. Livet är för kort att va sur Redigerad 30 november, 2011 av SilentViper 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Kobbe: Vaknat på fel sida dem senaste dagarna? Sett en del tjuriga inlägg be happy instead. Livet är för kort att va sur Orkar bara inte utveckla min svar vilket gör att dom låter sura.. Och väldigt dryga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 (redigerad) Jag blir ledsen när folk inte gillar det jag skriver. edit. Vem fan är Tossie? Redigerad 9 december, 2011 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 1. Var "bästa vänner" på forumet 2. Få AP av varandra. 3. ????? 4. Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv ) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd. /no-lifer 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv ) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd. /no-lifer Haha, ja, det gör jag med. Man känner sig jätteduktig när man sätter dem. Rätt roligt att göra i snygga tjejer & killar-tråden också, eftersom att man lite har lärt sig folks smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv ) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd. /no-lifer Jag vill hylla anmärkningspoäng på forumet! Det är ganska kul att gissa vem/vilka som har plussat på ett inlägg innan man tittar! Det enda tråkiga är att man nästan alltid får rätt om man enbart gissar Kebab edit. Det heter ju faktiskt anseendepoäng. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts