Gof Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Du kommer aldrig hitta nummer 100. SuCKAAHHH 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Du kommer aldrig hitta nummer 100. SuCKAAHHH Jo, mr_tobbe gav mig mitt hundrade AP Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det, men du blev precis REJÄLT ÄGD! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) Åååhhhh bara 26 kvar!!!!! Cashade in 24 AP på Renard-dissen, rekord????? http://ragecomic.appspot.com/packs/happy/images/SoMuchWin.png Redigerad 18 mars, 2011 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Åååhhhh bara 26 kvar!!!!! Cashade in 24 AP på Renard-dissen, rekord????? http://ragecomic.appspot.com/packs/happy/images/SoMuchWin.png 26 kvar till 110, om det var det du menade. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Jo, mr_tobbe gav mig mitt hundrade AP Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det, men du blev precis REJÄLT ÄGD! Alltså. Nä. FYFAN FÖR DIG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 26 kvar till 110, om det var det du menade. 110 är det nya 100! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) Åååhhhh bara 26 kvar!!!!! Cashade in 24 AP på Renard-dissen, rekord????? http://ragecomic.appspot.com/packs/happy/images/SoMuchWin.png Inget rekord, tyvärr. Edit: Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det, men du blev precis REJÄLT ÄGD! Redigerad 18 mars, 2011 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Skillnaden är att Renard-dissen inte hade en AP-horerikampanj bakom sig, vilket är rätt extraordinärt. Fett coolt att 24 pers plussat ett inlägg ju, hur kul som helst. Något för H&Co? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Okeej, ge mig länk till Renard-dissen NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Skillnaden är att Renard-dissen inte hade en AP-horerikampanj bakom sig, vilket är rätt extraordinärt. Fett coolt att 24 pers plussat ett inlägg ju, hur kul som helst. Haha, jadå. Helt klart mer förtjänt. Okeej, ge mig länk till Renard-dissen NU! Sista inlägget på sidan och framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 kicken: hur seriöst tar du dina anseendepoäng? Har sett några halvbittra inlägg från dig på senare tid gällande det där och det är verkligen sjuuukt svårt att avgöra om du är seriös eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 kicken: hur seriöst tar du dina anseendepoäng? Har sett några halvbittra inlägg från dig på senare tid gällande det där och det är verkligen sjuuukt svårt att avgöra om du är seriös eller inte. kickens svar i mumble: ere kebab eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 kicken: hur seriöst tar du dina anseendepoäng? Har sett några halvbittra inlägg från dig på senare tid gällande det där och det är verkligen sjuuukt svårt att avgöra om du är seriös eller inte. Jag tycker man kan säga samma sak om dig Ingenting fel att posta i humortråden och liknande trådar , men du får 10+ per dag på sådana inlägg Jag har således ett substitut kallat Tossie. Svar: Jag trollar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Lajjan gav mig, bara sekunder innan Umberto, mitt 300:e AP. Trevligt, trevligt. Det firar vi med ett glas cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Lajjan gav mig, bara sekunder innan Umberto, mitt 300:e AP. Trevligt, trevligt. Det firar vi med ett glas cola. Vi firar med BC2 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Vi firar med BC2 <3 Inte just nu, håller på att bränna en skiva som jag ska sticka iväg med. Men direkt när jag kommer hem så ringer jag dig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Nej, men jag skall vara seriös. Hemligheten bakom mitt poängrace med Kebab är att det för det första inte är något race. Det hela började med att jag någonstans vid 150 anseendepoäng låg några tiotal poäng bakom Kebab och således ville ruscha förbi honom på raksträckan till 200. Jag skämtade med Tossie i Mumble om att han skulle plussa på mina inlägg, tio per dag. Det roliga var att det helt ärligt bara var ett skämt, men efter några dagar märkte jag hur jag helt plötsligt hade gått upp i 200 poäng. Sedan fortsatte Tossie att plussa på mina inlägg ett tag, men slutade runt 300-strecket. Visst har det hänt att han plussat på då och då, men majoriteten är fortfarande egenskapade och inte simulerade. När jag för någon månad sedan märkte att Kebab hade gått förbi mig - igen - blev jag lite besviken på Tossie och sa åt honom att plussa på lite extra och det är enda gången jag vart seriös bakom mitt förslag om hans plussande. Nu är dock saker och ting återställda och han plussar förhoppningsvis bara på inlägg han själv gillar. Sedan var jag faktiskt aningen seriös bakom humortrådenanklagelsen. Hur roligt som helst att folk postar och är aktiva i de "roliga" trådarna, men anseendepoäng borde nästan låsas i dessa trådar då det är för enkelt att få plus för ett inlägg som egentligen bara innehåller en länk till en YT-video eller en bild på ett Trollface. Meningen med anseendepoäng är ändå att forumiter visar att man respekterar ett inlägg och det kan vara av alla slag, men oftast blir det för mycket plus i Humortråden och "Tråden med fascinerande filmer" och "Trollface", för att nämna några. Mvh, kicken, expert på anseendepoäng 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Så att få anseendepoäng från Humortråden är fuskigt men inte att be en snubbe plussa en? För övrigt är det här nog forumets löjligaste diskussion på väldigt länge. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Även om jag kanske inte anser att det är jättetjohejsan när någon samlat in merparten av sina poäng i humortråden så är det i alla fall tjugosju gånger bättre än när någon fått sina poäng genom någon sorts enfaldig anseendekartell. Sådant är bara larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 (redigerad) Jag vill ta tillfället i akt och be om ursäkt. Redigerad 8 april, 2011 av kicken 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts