Tossie Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 bild http://data.fuskbugg.se/dipdip/brabajs.png 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 (redigerad) HATAR NYA SIDOR! http://upl.gizgiz.nu/files/4.png Redigerad 2 januari, 2011 av Gof 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 (redigerad) HATAR NYA SIDOR! http://upl.gizgiz.nu/files/4.png Ledsen för offtopic. Redigerad 2 januari, 2011 av Kebab 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Mordos Skrivet 3 januari, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 http://img375.imageshack.us/img375/4565/kicken.png De senaste 2 sidorna i den här tråden. 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Skrattar så jag gråter!! Vad fan är det som pågår?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 (redigerad) Hahaha! Skönaste tråden på forumet för tillfället or what? Redigerad 11 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Gulligt att se alla småungar växa upp och börja hänga på 4chan. Love it. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Gulligt att se alla småungar växa upp och börja hänga på 4chan. Love it. Men ja, vi vet att du har hängt på 4chan längst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Men ja, vi vet att du har hängt på 4chan längst. Vad fan har det med saken att göra? Sluta vara en sån jävla bitterfitta. Jag gillar att mer folk har antagit 4chan humor, vilket är den enda rätta internethumorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Vad fan har det med saken att göra? Sluta vara en sån jävla bitterfitta. Jag gillar att mer folk har antagit 4chan humor, vilket är den enda rätta internethumorn. Jag antar att Lajnux förväxlade din äkta "gillar"-post med din sedvanliga syrlighet. Det finns inte mycket som visar att du faktiskt gillade vad som pågår - det kunde lika gärna varit ironiskt och bittert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Jag antar att Lajnux förväxlade din äkta "gillar"-post med din sedvanliga syrlighet. Det finns inte mycket som visar att du faktiskt gillade vad som pågår - det kunde lika gärna varit ironiskt och bittert. Och då ska man alltid utgå från det sämsta tänkbara, vilket är Lajnux kännetecken. Jag ogillar smilies, det är väl det enda som skulle kunnat ge någon hint över om jag skulle varit sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Och då ska man alltid utgå från det sämsta tänkbara, vilket är Lajnux kännetecken. Jag ogillar smilies, det är väl det enda som skulle kunnat ge någon hint över om jag skulle varit sur. Fast, med tanke på hur din post var skriven, och på hur du brukar vara så var steget till att tro att din post var ironisk inte speciellt långt. Missuppfattningar på Internet händer, så är det bara. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Jag hänger aldrig på 4chan. Jag gillar dock humorn, demotivational-bilderna är ju bäst (jag antar att det är 4chan?) - 13 är respekt, jag har 12 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Sluta grina nu, StellHell. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Sluta grina nu, StellHell. Håll käften Kristonel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Stämningen dök big time 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Men Tossie plussar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 And suddenly anseende poäng Thousands of them Nejmen, vartfan har jag fått min ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 And suddenly anseende poäng Thousands of them Nejmen, vartfan har jag fått min ifrån? Piratbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 GAH! 99 AP. Tänk om jag hade missat det. Nu gäller det att hålla korpgluggarna öppna så jag upptäcker varifrån min hundrade kommer ifrån 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts