Eudoros Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Här skulle man kunna klicka för att få fram den! Schysst med flikar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Kebab har spurtat rätt schyst och är först upp till 100 anseendepoäng! Tror jag i alla fall, hade vi haft en lista så hade vi ju kunnat vara helt säkra på det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Anseendepoängen är helt klart en rolig funktion och jag blir verkligen jätteglad när jag kollar på den och ser att jag plötsligt har tio fler än dagen innan. Med det sagt så föreslår jag kraftigt höjda gränser för "Bra anseende", "Mycket högt anseende" och vad de nu heter. "Bästa möjliga anseende" ligger på 100 och jag vill tro att bra många kommer vara där redan innan årsskiftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Trodde aldrig att jag skulle komma över max 2-3 anseendepoäng, och helt plötsligt ligger man på 19. Fan vad glad man blir 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 (redigerad) Trodde aldrig att jag skulle komma över max 2-3 anseendepoäng, och helt plötsligt ligger man på 19. Fan vad glad man blir Vart kan man se dem? Editerar här: Alltså, kan man ser vart man fått dem? Ser ju dem i profilen. Redigerad 17 november, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Vart kan man se dem? Editerar här: Alltså, kan man ser vart man fått dem? Ser ju dem i profilen. Nej, man kan inte se var man fått poängen ifrån. Så vida man inte orkar leta igenom sina posts och se vilka som blivit plussade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Det här med anseendepoäng är ju riktigt trevligt nu när man väl har fått några stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Det här med anseendepoäng är ju riktigt trevligt nu när man väl har fått några stycken! Det är trevligare att ge anseendepoäng. :YES: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) Två klagomål!!!!!! Kebab är för populär!!!!!!!!! Om man postar ett roligt klipp i humortråden får man vips fem plus!!!!!! Då kan man posta 2 klipp per sida i flera veckor och komma förbi Kebab!!!!! Okej!!! Förlåt. Har tråkigt och är förkyld Redigerad 23 november, 2010 av kicken 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Kebab får sluta vara så poppis. Och nja, jag kollade sida 825 och såg ingen som hade 5+ på den. Btw, helt sjuuukt vad populär rabarbens daimstrutsbild är! http://www.gtasajten.com/bild-paa-dig-sjaelv-16507/page__st__8300__p__743983__hl__daimstrut#entry743983 bra jobbat, Kebab, eller vem det nu var som satte igång operationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Umberto Skrivet 24 november, 2010 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fan vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Åh, vad vore forumet utan Umberto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 chart Skrattade arslet av mig. Speciellt åt Extern finansiering, Avkastning på investerat anseendekapital, Reservanvändare och Agenten. Fan vad bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Har också tänkt på det där med humortråden, att man skulle kunna få sjukt mycket poäng av att bara posta roliga klipp/bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Har också tänkt på det där med humortråden, att man skulle kunna få sjukt mycket poäng av att bara posta roliga klipp/bilder. Slutsats: Alla borde börja posta mer i humortråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Slutsats: Alla borde börja posta mer i humortråden! Eller hur. Jag ser det inte som en dålig sak att anseendepoängen gör trådar mer populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Slutsats: Alla borde börja posta mer i humortråden! Näää, jag tycker att lite roligare trådar ska lyftas fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Första gången jag försökt ge för många anseendepoäng. Jag är fast i Kebab-träsket 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Första gången jag försökt ge för många anseendepoäng. Jag är fast i Kebab-träsket "reputation points-whoring" Det är du kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts