Populärt inlägg Hultenius Skrivet 3 september, 2010 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 En nyhet i det nya forumet är möjligheten att "uppskatta" bra inlägg. Kommer du över ett inlägg som är otroligt välskrivet, hjälpsamt, roligt eller som du helt enkelt bara gillar så klickar du på den lilla plusikonen längst ner i det högra hörnet. Se bilden. (ok, det här exemplet kanske var mindre bra...) Medlemmen i fråga tilldelas ett anseendepoäng och ju fler anseendepoäng man får, desto bättre anseendestatus/titel får man. Alla startar på "Neutral" och kan bara gå uppåt. Om över 10 medlemmar uppskattar ett och samma inlägg blir det också utsmyckat med en guldstjärna! Syftet med det hela är att belöna bra inlägg, och låta personerna bakom bedrifterna veta om det! 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Det skulle vara fint om man såg vem som gett anseende. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Jag tänkte detsamma som Umb! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Se där, det gick tydligen att aktivera. Klickar man på siffran får man upp en liten lista på vilka som gillat inlägget. .. men det gäller inte gäster! Så se till att logga in, jag vet att ni vill! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Awesome! Go Hultan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Klockrent! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Går det att på något sätt se var man fått ett anseende? Just nu när man inte har så många så är det ju lätt att hålla reda på var och en. Men i framtiden sedan (När jag kommer ha sjukt mycket anseende) så kan det ju bli lite svårt att hålla reda på var de nya anseenden:a kommer ifrån. Är det möjligt? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Se där, jag har fått en guldstjärna för mitt inlägg Är det möjligt? Inte vad jag vet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Är det möjligt? Det är någonting jag också undrat över och hemskt gärna skulle vilja ha. Vore schysst om du kunde kolla upp det Hultenius. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"? Redigerad 3 september, 2010 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"? Precis. Det vore perfekt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Jaha, var man kan man se folks anseendetitel då? nvm, hittade! Redigerad 3 september, 2010 av Pixiegnom 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Jaha, var man kan man se folks anseendetitel då? nvm, hittade! Om nån annan undrar så syns det på profilen. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"? Javisst, det vore jättebra. Så man slipper leta så dant om man är intresserad. Speciellt eftersom det inte verkar finnas något bra sätt att se alla sina tidigare posts på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"? Njaaee, det vetefasen om vi vill ha det, tycker det skulle vara lite för mycket tbh. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Det skulle ju faktiskt vara intressant att se vilka posts som fått ett plus. jag har hittat ett av mina men har två anseendepoäng och orkar ju inte sitta o leta direkt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det finns tyvärr inget sätt att se varifrån man får sina anseendepoäng (förutom att gå igenom alla sina inlägg). Att lägga till funktionen manuellt är ett alldeles för omfattande arbete. Kanske att det kommer i en framtida uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Njaaee, det vetefasen om vi vill ha det, tycker det skulle vara lite för mycket tbh. Men eftersom att man kan välja vilka notifikationer man vill ha, så borde det vara fullt möjligt att inte vilja ha sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Fan, det är ju roligt det här med anseendepoäng! Vi får se till att inte glömma dem och använda dem mer, bara för att! Jag ser att både Umberto och Hultenius däremot har fattat vinken och för tillfället susar iväg mot anseendetoppen! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts