eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Dom flesta forum har denna funktion. så när någon citerar dig i någon tråd så får du ett pm eller någon slags notifikation. ÄR detta möjligt att få in i nya forumet Edit: förlåt det fanns ju redan Redigerad 3 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Finns det? Var finner man denna funktionen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 http://www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications Ibland boxarna klickar man i den tredje raden. Asnice 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Man kan få via mobil också ser jag men antar att det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Man kan få via mobil också ser jag men antar att det kostar Jag har för mig att jag läst nånstans att det gällde mobilapplikationerna till iPhone och den kommande till Android Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Jag har för mig att jag läst nånstans att det gällde mobilapplikationerna till iPhone och den kommande till Android Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Inline funktionen, är det popup-rutan som visas bl.a. när man fått pm? (citera gärna, så jag får se hur det funkar) Redigerad 3 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Inline funktionen, är det popup-rutan som visas bl.a. när man fått pm? (citera gärna, så jag får se hur det funkar) Det undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Det undrar jag med. Fick en liten notifiering längst upp till höger. Pop up'n verkar ju ha försvunnit. Synd, för den var awesome. Redigerad 3 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Fick en liten notifiering längst upp till höger. Pop up'n verkar ju ha försvunnit. Synd, för den var awesome. Notifikationsinställningar -> Visa en popup-ruta när jag får en inline-notifikation Jag jobbar på att forcera den här inställningen, men det är inte lika lätt som de andra inställningarna... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Notifikationsinställningar -> Visa en popup-ruta när jag får en inline-notifikation Jag jobbar på att forcera den här inställningen, men det är inte lika lätt... Funkade för mig på Adrian Gs inlägg, men popupen var lite väl stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 En sak jag tycker är lite irreterande är det att när någon citerar mig så får jag först en notifikation om att någon citerat mig och sen om att denna person har skapat en privat konversation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Notifikationsinställningar -> Visa en popup-ruta när jag får en inline-notifikation Jag jobbar på att forcera den här inställningen, men det är inte lika lätt som de andra inställningarna... Grymt, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 En sak jag tycker är lite irreterande är det att när någon citerar mig så får jag först en notifikation om att någon citerat mig och sen om att denna person har skapat en privat konversation http://www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications Välj att inte få PM när någon har citerat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 http://www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications Välj att inte få PM när någon har citerat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts