Weener Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Mitt är klart sedan länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Mitt är klart sedan länge! Härligt, om Vicke också fixat sitt har vi ju nog till en tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Ladda upp era låtar på http://www.upl.gizgiz.nu/ och skicka sedan länken till mig via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hade tänkt lägga upp pollen ikväll men Weener har inte skickat länken till mig ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Weener, ladda upp låten som en mp3fil istället. Antingen det, eller så får du acceptera och ge klartecken till att din låt bara får ha en länk medans min och Martins får använda mediaspelaren direkt i inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Jag accepterar och ger klartecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts