VickeX Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Från oss alla, till dig, ett stort tack för uppgraderingen, och att du aldrig släppt taget om GTASajten (forumet) och fortsätter att betala och arbeta hårt för att forumet ska kunna vara uppe... Men! Den stora frågan... Kommer du att vara aktiv och kolla till forumet och vara med i vissa diskussioner? Det var länge sedan du var "aktiv" och skrev regelbundet i de vanliga trådarna (utanför "GTAsatjen" delen av forumet) på forumet. Kommer du nu att bli mer aktiv efter denna uppgradering? Eller har du Bara varit här de senaste dagarna för att se att allting fungerar som det ska? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Tack. Det värmer. Jag är väldigt aktiv just nu dels på grund av uppgraderingen och dels på grund av att jag har mycket ledig tid. Det kommer dock att förändras och jag kommer aldrig att vara så aktiv och involverad som jag en gång varit. Jag tog ett beslut september 2005 och det gäller fortfarande. Men jag håller alltid ett vakande öga på forumet Mer makt kommer istället att fördelas ut på administratörer i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Tack. Det värmer. Jag är väldigt aktiv just nu dels på grund av uppgraderingen och dels på grund av att jag har mycket ledig tid. Det kommer dock att förändras och jag kommer aldrig att vara så aktiv och involverad som jag en gång varit. Jag tog ett beslut september 2005 och det gäller fortfarande. Men jag håller alltid ett vakande öga på forumet Mer makt kommer istället att fördelas ut på administratörer i framtiden. Okej. Tack för svaret och som sagt, det är skitkul och vi är alla tacksamma att du håller forumet uppe och jobbar för att det ska fortsätta vara så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Du gör ett så underbart jobb med sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 (redigerad) Du gör ett så underbart jobb med sajten. Hur vet du det? Du har ju bara varit medlem i 3 dagar. (Ny smiley? ) Hultis gör ett bra jobb! Redigerad 2 september, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Hur vet du det? Du har ju bara varit medlem i 3 dagar. (Ny smiley? ) Hultis gör ett bra jobb! Han har varit "guest" i 2 år. ELLER 3.5 ÅR!11111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Hur vet du det? Du har ju bara varit medlem i 3 dagar. (Ny smiley? ) Hultis gör ett bra jobb! Han ser väl vad som hänt dom här dagarna och sen sa han att han besökt som gäst i en 2 år eller något sånt. Jag är bara glad att forumet har funnits såhär pass länge. Varit skönt att skriva av sig när man mått dåligt, att reta upp någon över något totalt idiotiskt när man varit trött och sur, eller bara sitta o försöka vara så hjälpsam o snäll man nu kan vara när man inte är jättedatorkunnig Tack Hultenius! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Han har varit "guest" i 2 år. ELLER 3.5 ÅR!11111111 Jaha, där ser man. Man kan inte veta allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 Det har blivit ett snyggt utseende på sajten sedan jag sist besökte den. Var visserligen flera år sedan jag sist var aktiv här, då jag trodde sajten hade dött. Mycket trevligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 Det har blivit ett snyggt utseende på sajten sedan jag sist besökte den. Var visserligen flera år sedan jag sist var aktiv här, då jag trodde sajten hade dött. Mycket trevligt! Vi må visserligen gå på sparlåga lite till och från, men vi dör nog inte ut än på ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2012 Det har blivit ett snyggt utseende på sajten sedan jag sist besökte den. Var visserligen flera år sedan jag sist var aktiv här, då jag trodde sajten hade dött. Mycket trevligt! Välkommen tillbaka! Här är inte särskilt dött tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Dött var det inte, ser jag och tur är väl det. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts