SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 tror att jag laddade hem den en gång... jag har laddat hem den men inte provar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jag har laddat hem den men inte provar den... tror att miljöerna såg likadana ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 tror att miljöerna såg likadana ut... det gör det men bilarna kanske ändras lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 det gör det men bilarna kanske ändras lite... kommer inte ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 kommer inte ihåg... försök komma ihåg då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 KAN NÅN GÖRA EN MOD SOM HAR GRYMMARE VAPEN TEX MAGNUM KÖTTYXA M 60 OCH LITE SÅNT? SEN KAN MAN LÄGGA TILL EN VICE CITY Ö OCH ETT EGET GÄNG? JAG TYCKER ATT DET VORDE BRA, MEN EFTER SOM ATT JAG INTE ÄR SÅ BRA PÅ ATT EDITERA FILER OCH MODDA, SÅ ÖVERLÅTER JAG DET TILL NÅN BÄTTRE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 (redigerad) Nej. Dom är olika! (Det står VCPD istället för LCPD på polisbilen) GTA3: Blåsvarta snutar VC: Dom är väl lite mer gröna? Hrmm nej. Vc poliser har mörkbruna byxor och ljusbruna skjortor (ingen hatt har dom) Bilarna däremot är vita och gröna Redigerad 24 april, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2003 KAN NÅN GÖRA EN MOD SOM HAR GRYMMARE VAPEN TEX MAGNUM KÖTTYXA M 60 OCH LITE SÅNT? SEN KAN MAN LÄGGA TILL EN VICE CITY Ö OCH ETT EGET GÄNG? JAG TYCKER ATT DET VORDE BRA, MEN EFTER SOM ATT JAG INTE ÄR SÅ BRA PÅ ATT EDITERA FILER OCH MODDA, SÅ ÖVERLÅTER JAG DET TILL NÅN BÄTTRE. jag kan det inte...det blir nog ett väldigt svårt projekt...men man kanske har lite delar här och där så det kan ju gå å lägga ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det skulle nog vara ganska grymt! vad sägs om att försöka SAAB lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det skulle nog vara ganska grymt! vad sägs om att försöka SAAB lover nja...jag e inge bra på att moda....så det kanske skulle passa bättre med nån annan person på den rollen... det finns många bra modpersoner här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Kan nån typ terra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Kan nån typ terra? nej...det blir så svårt...terra själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Ja är itn så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Ja är itn så bra inte jag helller...nån som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts