Grumpy Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Dubbelpost.. Redigerad 3 september, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Han är tok-vänster. Jag tror även att han seriöst funderar på att rösta på Vänsterpartiet (kommunisterna) i valet. Redigerad 3 september, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Han är tok-vänster. Jag tror även att han seriöst funderar på att rösta på Vänsterpartiet (kommunisterna) i valet. Tuffingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Han är tok-vänster. Jag tror även att han seriöst funderar på att rösta på Vänsterpartiet (kommunisterna) i valet. Härligt att det politiska spektrumet i Sverige mer och mer börjar likna USAs. Är man det minsta progressiv så är man automatiskt "tok-vänster". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det är ingen åsikt huruvida det gör det eller ej. Förstår inte hur han fick det till att det var en "typisk högeråsikt". Det är höger att anse att bra ekonomi är när kapitalister kan göra en jävla massa pengar på bekostnad av andra, som i krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det är höger att anse att bra ekonomi är när kapitalister kan göra en jävla massa pengar på bekostnad av andra, som i krig. Vad är i så fall vänster? @P-C Vad menar du med progressiv i detta fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 (redigerad) @P-C Vad menar du med progressiv i detta fall? Jag gissar på nytänkande. Redigerad 4 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Jag gissar på nytänkande. Vad är nytänkande med vänstern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Progressiv betyder att man förespråkar förändringar och reformer. Vänsteråsikter kan självklart vara progressiva, medan högeråsikter ofta är åt det konservativa hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Vad är nytänkande med vänstern? Jag har alltid sett på vänstern som den politiska falang som gör allt för att inte fastna i gamla konservativa tankar och ideologier. Nu är ju inte jag vänster själv så jag kan ha tolkat det fel. Självklart försöker också den konservativa högern komma med nya lösningar på problem, men de är inte lika "unga" och "hoppfulla" som vänstern. Redigerad 5 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts