Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Vad kör ni med för webbläsare då? Jag kör mozilla och upptäckte nu att mellanrummet inte fanns när jag kör explorer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag kör mozilla och upptäckte nu att mellanrummet inte fanns när jag kör explorer . Lustigt, jag har ju som ni ser på bilden inget mellanrum med mozilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag kör chrome men så har jag även klickat ner gtadelen av forumet. Skulle dock vara guld värt om statusuppdateringarna automatiskt blev mindre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Kör också chrome med gtadelen nedfälld. Dessutom har jag bara chatten uppflld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Bra ide, la till E3 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts