Hultenius Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Nu har forumkalendern öppnat! Forumkalendern är en öppen kalender som alla medlemmar kan bidra till. Kalenderhändelserna ska givetvis vara relevanta, lokala fester eller händelser av privat karaktär är helt ointressanta för de flesta. Däremot är publika händelser som t.ex. valdagen, mors dag, festivaler, deadline för forumgalan 2010, nyårsafton, spelsläpp etc. intressanta. Skapa en kalenderhändelse redan idag! Något kan du väl komma på? Parallellt har också födelsedagskalendern öppnat. Den kan bara läsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Ser bra ut, men tex detta inlägg fattar jag inget av: , Ska man lägga in något så tycker jag man får skriva vad det handlar om inte tex "Östersund träff 15 Plats: odenskog 15,00" Utan, "Östersunds bilträff 15. Plats: Odenskog, vid coop" Så man vet vad det handlar om med, lite mer info om vad är & en länk som går till tex spelets sida, om det är ett spelsläpp. Filmsläpp är med intressanta tycker jag! Så det borde vi också ha med. Redigerad 31 augusti, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Ja, vad är "Västerås träff 2" för något egentligen? Jag la in releasen av Civilization V. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Filmsläpp är med intressanta tycker jag! Så det borde vi också ha med. Absolut! Du får gärna lägga till några om du har lust. Glöm inte att länka till trailers också. Ja, vad är "Västerås träff 2" för något egentligen? Jag la in releasen av Civilization V. :3 Jag har tagit bort västeråsträffen eftersom den verkar förvirra. Låter som att det är en lokal/privat aktivitet. Man kan välja att lägga till personliga kalenderhändelser, den här borde ha varit en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Ja, vad är "Västerås träff 2" för något egentligen? Jag la in releasen av Civilization V. :3 Oj glömde lägga in mer information om det Västerås träff är en bilträff vi har här i Västerås 3 gånger om året vilket anordnas av noll21race och VSC (Västerås Street race community). Som är gratis att kolla på folk ställer upp och visar sina stylade bilar. Dem brukar oftast använda den stora parkeringen på hälla vilket fylls upp rätt så snabbt över 100 bilar. Efter jag har vart och tagit kort så kan ja ha lite över 70-100 bilder men brukar inte ta så mycke bilder ändå pga min mobil kamera. Jag kan lägga till den igen med tydlig information om det skulle uppskattas. Kan även tillägga att Västerås träffen är för hela allmänheten men som sagt kan lägga till den igen med tydlig information och bild om det skulle uppskattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Prövade att lägga till om en kommande skivmässa... trevlig funktion! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Trevlig funktion! Jag la till releasedagen för Fallout: New Vegas (22 oktober) som jag vet att många ser fram emot här på sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Det skulle vara rätt smidigt i framtiden om kalendern används mycket att ha olika kategorier. tex spel, sport, film osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Kanske färgkodning av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Som kobbe sa, gärna kategorier. Jag vill kunna filtrera bort fotboll som jag skiter i, men spelreleaser vill jag gärna kunna lägga en påminnelse på. Som till exempel Fallout som släpps 22 oktober, så vill jag bli påmind här på sajten av en popup eller så när jag loggar in den 22 oktober (eller dagen innan). 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Det borde finnas någon form av announcement-fält på startsidan, annars kommer ingen se kalenderhändelserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Det borde finnas någon form av announcement-fält på startsidan, annars kommer ingen se kalenderhändelserna! Kommande händelser (kalender) finns ju på indexsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Kommande händelser (kalender) finns ju på indexsidan? Oh, NAJS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Kommande händelser (kalender) finns ju på indexsidan? Passar ju bättre med en sidobar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Passar ju bättre med en sidobar! En till!? Jag tycker det är jobbigt som det är med statusuppdateringar som gör att det blir värsta stora vita området under forum-delen för mig : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 En till!? Jag tycker det är jobbigt som det är med statusuppdateringar som gör att det blir värsta stora vita området under forum-delen för mig : Och där under kollar du 24/7?!? Har då inga problem med att det finns lite vitt (3-4cm) Är ju för i helvete bara att fälla ihop menyerna som man inte vill ha! Kalender till sidobar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Och där under kollar du 24/7?!? Har då inga problem med att det finns lite vitt (3-4cm) Är ju för i helvete bara att fälla ihop menyerna som man inte vill ha! Kalender till sidobar! 3-4cm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 3-4cm? Vad är det för keff kodningstolkning du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Vad är det för keff kodningstolkning du har? Skumt, jag har precis som Plaisir faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Skumt, jag har precis som Plaisir faktiskt. Vad kör ni med för webbläsare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts