SimonJ Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Hej! Idag helt plötsligt när jag stängde ner Google Chrome kom detta varningsmeddelandet upp: Är detta ett dödligt virus eller bara ett annat falskt alarm från AVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 I och med att det kom från nån skum freep2p.com sida så antar jag att det stämmer. Verkar som det blockades innan din dator blev fuckad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 I och med att det kom från nån skum freep2p.com sida så antar jag att det stämmer. Verkar som det blockades innan din dator blev fuckad Hmm...Undrar vart den skumma p2p-sidan kom ifrån? Men det är alltså inget jag behöver oroa mig för? Har gjort en virussökning men den hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Hmm...Undrar vart den skumma p2p-sidan kom ifrån? Men det är alltså inget jag behöver oroa mig för? Har gjort en virussökning men den hittade inget. Kan ha varit reklam på nån hemsida, alternativt att den blivit haxxad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts