GiZmo Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Det är inte längre nån skillnad på "spoiler" och "spoilerbox". Det har ju funkat tidigare. När började denna bugg? Spoiler Spoiler Spoilerbox Hände när hultan uppdaterade forumet några veckor sedan, många specialtaggar slutade fungera.Fixas när hultan känner för det ;> Oj! Många "specialtaggar" som är fel nu. Det tar lite tid att återställa... men nästa år ska det nog vara klart Edit: OK, nu fungerar iaf YouTube som vanligt igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Trycker man på länkarna i den fina rutan "Notifikationer" om PM och citerade inlägg, försvinner de inte från dropdown-listan med en siffra bredvid ens avatar och nick. Börjat störa mig en del på det på sistone eftersom man hela tiden tror att det hänt nåt nytt fastän det är kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 (redigerad) Trycker man på länkarna i den fina rutan "Notifikationer" om PM och citerade inlägg, försvinner de inte från dropdown-listan med en siffra bredvid ens avatar och nick. Börjat störa mig en del på det på sistone eftersom man hela tiden tror att det hänt nåt nytt fastän det är kollat. Tryck på själva siffran så bör den försvinna. Om jag förstod din fråga rätt, är en aning trött. Edit: Du menar siffran med en grön ruta runt som ligger över din miniatyrprofilbild? Redigerad 25 februari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Å herre Loggade just in för första gången på över ett år och är överväldigad av den nya designen 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts