Umberto Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Hmm.. Vafan. Jag har aldrig fattat innan i alla fall. Haha. Du använder kanske explorer? Har för mig att man inte såg akronymgrejset där. --- Hur stora bilder kan man posta utan att de autoförminskas? Är det olika beroende på upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Jag fick inte fram några punkter under de orden varken i explorer, chrome eller firefox med det gamla forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Jag fick inte fram några punkter under de orden varken i explorer, chrome eller firefox med det gamla forumet Gag fick då i FF! När jag böt till FF började alla helt plötsligt att använda dom! (självklart såg jag bara dom inte i IE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Statusuppdateringen är så guld! Forumet blir så mycket mer levande. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 (redigerad) Statusuppdateringen är så guld! Forumet blir så mycket mer levande. Agreed! Däremot vill jag att statusuppdateringen ska synas på "Visa nytt innehåll"-sidan också. Hade vart guld. Redigerad 14 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Snälla, snälla, snälla gör PM-inboxen lite större! 100 meddelanden är för lite om man har varit medlem i fem år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Enligt forumet har denna post citerat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Agreed! Däremot vill jag att statusuppdateringen ska synas på "Visa nytt innehåll"-sidan också. Hade vart guld. Skulle inte förvåna mig om det kommer i framtiden. Det här med statusuppdateringar är väldigt nytt just nu. Snälla, snälla, snälla gör PM-inboxen lite större! 100 meddelanden är för lite om man har varit medlem i fem år. Den förbättringen/ökningen är reserverad till profiluppgraderingar, måste ju finnas något incitament kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Märks det nåt nu att forumet vart mer aktiv? Har inte sett så många nya medlemmar ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Märks det nåt nu att forumet vart mer aktiv? Har inte sett så många nya medlemmar ännu. Jag tycker jag ser nya namn varje dag när man kollar på senast reggade medlem. Fast å andra sidan verkar ingen av de nya vara så jätteaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Märks det nåt nu att forumet vart mer aktiv? Har inte sett så många nya medlemmar ännu. Handlar väl mer om lite äldre medlemmar som blir mer aktiva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 17 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 (redigerad) ME LIKE Redigerad 18 september, 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Borde man inte få notifikationer när någon kommenterar en statusuppdatering som jag också har kommenterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 Borde man inte få notifikationer när någon kommenterar en statusuppdatering som jag också har kommenterat? Skulle varit nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Borde man inte få notifikationer när någon kommenterar en statusuppdatering som jag också har kommenterat? Fungerar ypperligt! http://www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications under statusuppdateringar Redigerad 24 september, 2010 av Adrian G 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2010 (redigerad) Borde man inte få notifikationer när någon kommenterar en statusuppdatering som jag också har kommenterat? Det går. Inställningar -> Notifikationsinställningar -> Notifiera mig när någon svarar på statusuppdateringar jag svarat på Blä, såg inte Adrians svar. Redigerad 24 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Jag vill bara ta några sekunder till att tacka alla som gjorde forumet till vad det är nu. Redan innan förändringen så var det ett av de trevligaste och roligaste forumen jag någonsin haft turen att snubbla över, och nu är det inte bara det utan även det utan tvekan snyggaste forumet! Grymt bra jobbat alla ni som uppdaterade forumet, stort tack till er! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 (redigerad) En sak jag har uppmärksammat är att om man editerar ett inlägg som innehåller en akronym och akronymen innehåller åäö blir texten i akronymen fubar. Exempel: Högviltsdryck. (i akronymen ovan skrev jag älg-öl, editerade, och ni ser hur det blev) Redigerad 2 januari, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 Fungerar ypperligt! http://www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications under statusuppdateringar Det här hade jag missat. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Det är inte längre nån skillnad på "spoiler" och "spoilerbox". Det har ju funkat tidigare. När började denna bugg? Spoiler Spoiler Spoilerbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts