eXotic Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 EDIT: Finns det möjlighet att återinföra "Back to top of page"? Det finns redan. Allra längst ner till vänster inne i trådarna finns det en liten text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Det finns redan. Allra längst ner till vänster inne i trådarna finns det en liten text. Mest korkade jag sett. Varför skulle jag vilja bläddra längst ner på sidan för att autohoppa längst upp? Jag vill ju kunna hoppa till toppen varifrån som helst inne i tråden, annars är det ju ingen poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Finns det nån funktion för att ignorera trådar? Inte hittat nått.. Har valt att bevaka Allmänt/Övring/Gtasajten delarna av forumet och få en notis när någon har postat, men vissa trådar har jag inget intresse av, t.ex. Maffia tråden som får massa inlägg per dag. Hade varit nice att kunna ignorera notiser från den tråden.. Tveksam om det går men finns det ett sätt så hade det varit imbah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Ah ny design. Det jag reagerar på spontant är det stora avståndet mellan trådtitlarna i forumen, det gör det lite svårt att få bra översikt om man inte har jättehög skärmupplösning. Annars ser det okej ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 40 sekunders timern är borta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 40 sekunders timern är borta!!! Sänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Sänkt Skönt att den sjönk! Jag stötte på den regelbundet i det gamla forumet, men nu har jag inte stött på den alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Skönt att den sjönk! Jag stötte på den regelbundet i det gamla forumet, men nu har jag inte stött på den alls! Samma här. Finns ju iofs för en bra anledning. Men vissa gånger va den lite smått jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 "Green_Goblin har startat en privat konversation med dig" Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 "Green_Goblin har startat en privat konversation med dig" Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg. Jag fick en notifikation om att du citerat mitt inlägg i PS3-tråden, fast det har du ju inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Men det är ju så skönt att dröna i soffan med handkontroll till en tyst PS3 istället för att sitta med arbetsställning i en kontorsstol och lyssna på vrålfläkt från datorn. (Okej, även här är jag väl föråldrad. Så svårt ska det inte vara att beställa en tyst fläkt...) Ok, testa nu då. Jag vet inte om det fungerar, webbläsaren kanske inte har stöd för denna fix. Mest korkade jag sett. Varför skulle jag vilja bläddra längst ner på sidan för att autohoppa längst upp? Jag vill ju kunna hoppa till toppen varifrån som helst inne i tråden, annars är det ju ingen poäng. För sånt finns en specialknapp, Home. Finns det nån funktion för att ignorera trådar? Inte hittat nått.. Har valt att bevaka Allmänt/Övring/Gtasajten delarna av forumet och få en notis när någon har postat, men vissa trådar har jag inget intresse av, t.ex. Maffia tråden som får massa inlägg per dag. Hade varit nice att kunna ignorera notiser från den tråden.. Tveksam om det går men finns det ett sätt så hade det varit imbah! Jag som trodde att man bara fick notifikationer för nya trådar, om man inte väljer "Dagligt sammandrag" etc? Ah ny design. Det jag reagerar på spontant är det stora avståndet mellan trådtitlarna i forumen, det gör det lite svårt att få bra översikt om man inte har jättehög skärmupplösning. Annars ser det okej ut! Det får vi nog leva med. Blir lite trångt om man klämmer ihop det. "Green_Goblin har startat en privat konversation med dig" Det här förstår jag inte riktigt, är det en felöversättning? Goblin svarade på något som eXotic skrev i PS3tråden, jag har visserligen skrivit i PS3 tråden men varför får jag en notifikation om att Goblin startat en konversation med mig, trots att han inte citerade mitt inlägg. Låter som en bugg. Någon mer som har det här problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Ah! Man åker på semester i en vecka och ni bygger om hela forumet. Jag tänker inte acceptera dessa rabalder! Ska man vara helt seriöst så är forumet 100% amazing! Topp3 Seal of Approval™. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Ny mini-feature: Pusha trådar med Pusha.se Hittat en tråd som är intressant och vill dela med dig? Eller varför inte framhäva din egen tråd? Nu har forumet stöd för Pusha (finns bland dela-knapparna längst ner på trådsidorna). Kanske inte årets kioskvältare, men en trevlig funktion för användare av Pusha. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Skön grej med nya forumet är att akronymer har punkter under sig så man slipper missförstå dibel hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Haha, det hade de väl innan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Haha, det hade de väl innan också? Yes, jag har då aldrig haft problem med akronymer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Hmm.. Vafan. Jag har aldrig fattat innan i alla fall. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Hur använder man extrafunktionerna nuförtiden? Finns de kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Hur använder man extrafunktionerna nuförtiden? Finns de kvar? Ovanför texteditorn finns det olika rullistor att klicka på. En heter specialtaggar, där inne finns en hel del. Om det nu var det du syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts