Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Snyggt jobbat, Hultenius! Informationssidan uppskattades verkligen. Det enda jag vill klaga på är att min skärm är för liten för att visa hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Sure grymt snyggt tema men i mina ögon... GTASajten dog Jag tyckte om det gamla temat xD Det var liksom... Gtasajten Men det är vad jag tycker, tack Hultenius för denna update!!! Grymt!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Jag ogillar den fasta bredden lolyes nya ikoner edits: fick en kommentar på min profil i natt och jag har fått ett sånt där vanligt "kommentar på din profilsida." PM. På framsidan uppe till höger har jag en oläst notifikation "Pixiegnom har startat en privat konversation med dig". Även om jag klickar på den och läser meddelandet samt kollar kommentaren, så ligger notifikationen kvar :/ Rensat cookies och startat om firefox och sånt skit, men den försvinner inte :/ Raderade meddelandet men notifikationen ligger fortfarande kvar, klickar jag på länken får jag Error: [#10229] We could not determine which message you were attempting to view. edit2: Verkar som man måste klicka på 1'an uppe bredvid namnet längst upp till höger, då visas samma meddelande men skillnaden är att notifikationen försvinner när man klickar på den.. Jobbigt att de inte funkar på andra sättet :/ Redigerad 31 augusti, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ser grymt ut! Kommer ta ett litet tag att vänja sig men det är lugnt! Tack Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) mysit men skolan skärmar är för små Edit: ta bort de där fula id numret som står under när man registrierade sig Redigerad 31 augusti, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ser bra ut! Finns det någon lathund till vad som är nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Pörrigt de såg ut på iphonen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Kör ett testinlägg då för att inviga det nya forumet Upptäckte direkt ett problem (i alla fall i IE). Kolla på bilden där vart smiliesarna är, man ser amilisar där under. Edit: det uppstår om man gör editorn mindre genom "Minska rutans storlek" Även texten till infoga lista (i editorn) bör uppdateras. För närvarande har båda listorna "Infoga lista", borde vara "Infoga sifferlista" och "Infoga punktlista" Varför kan inte första inlägget (alltså trådskaparen) inte "berömmas"? Redigerad 31 augusti, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Skulle bredden kunna gå att fixa på något sätt? Rätt jobbigt att behöva scrolla till höger för att bland annat kunna läsa posts, infoga smilies m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Fyfan, det här känns annorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Media-taggen fungerar för följande tjänster: Google Video MySpace Video GameTrailers Flickr Image Set MP3-filer Ja den hittade du själv.. Notera att jag inte behöver använda media-taggen, det fixas automagiskt! Skulle de gå att fixxa in liveleak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Postcount är på i loungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Postcount är på i loungen... Förstår inte vad som är så farligt med det. Finns det fortfarande posthunters på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ser ganska fint ut, lite för stora inlägg's poster men man vänjer väl sig. Luktar ganska mycket http://forum.macworld.se/ här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Det blev riktigt bra! Fast det är lite segt för mig, fast det kanske är mitt Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Detta blev riktigt bra! Fast det är lite segt för mig, fast det kanske är mitt Internet. EDIT: Förlåt för dubbelpost. Redigerad 31 augusti, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 (redigerad) Allt ser jättebra ut, förutom det här: - Facebook Connect Facebook connect är en riktig plåga som alla siter börjat med av någon anledning och jag vill inte använda det, men det kanske bara är jag.. Redigerad 31 augusti, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Ingen kalender?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Snyggt! MEN! Var är Widescreen!? T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2010 Jag testade att bevaka ett forum (Allmänt) för att se hur det fungerar, men jag får varken e-post, PM eller Inline (vad är det för nåt?) fast jag har det aktiverat, jag har också valt omedelbar notifiaktion men ingenting händer fast det har postats flera nya inlägg. Kan det också vara en bugg eller har jag glömt nån inställning tro? Dock hittar jag inga fler inställningar som jag tycker skulle behöva ändras för att det ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts