Hultenius Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Välkomna till det nya forumet! Efter ett helt dygn har forumet uppgraderat till det allra senaste (baserat på Invision Power Board 3.1)! Uppgraderingen är dock inte riktigt klar. Just nu håller alla inlägg på att byggas om (därför kan vissa inlägg se lite konstiga ut). Visa delar blev inte heller tillräckligt klara för att vara med, men de kommer läggas in under de kommande dagarna och veckorna. Följande är inte helt klart: - Översättning på vissa delar (speciellt felmeddelanden) - Facebook Connect - Sidan "Om GTAsajten" Jag förväntar mig också en hel del buggar. Det vore trevligt om ni kunde skriva ner några ord om dessa i tråden. Slutligen vill tacka följande personer som hjälpt till med arbetet: Kebab, RavenE (översättning) VickeX, Tackleberry (bilder) Umberto (regler) Bugglista:Klockan går en timma fel för de som inte har ställt in sommartid bland inställningarna[FIXAT] Medlemsnamn som slutar på t.ex. -123 har problem att få fram profilsidan[FIXAT] Fältet "visningstyp" för Spotify-taggen kan inte lämnas tomt, ger felmeddelande [FIXAT] Forumet är lite segare än vanligt[FIXAT] Två st blush-smilies ?[FIXAT] Quote-taggen på äldre inlägg fungerar inte, fixas troligen när inläggen byggs omLånga avatar-URL:er tillåts inte[FIXAT] Kalendern är inte aktiverad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Success! Bra jobbat Hultenius! Känns emellertid lite segt, men det kanske bara är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 WOOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Let's celebrate! Oh snap... Forumet är försvenskats... Har inte läst reglerna... Är det emot dem att skriva på engelska? (Just kidsing..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 T.o.m. jag var tvungen att kolla in detta efter tips av VickeX. Ser bra och snyggt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Quotes funkar inte för mig, är bara text. Annars ovant men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Jag gillade den gamla mycket mer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Quotes funkar inte för mig, är bara text. Annars ovant men bra. Funkar för mig. Ser mycket fint ut detta. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Oj! Stilrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Quotes funkar inte för mig, är bara text. Annars ovant men bra. Testar för o se om det funkar att quota nya så vi vet Kan ju gått sönder nånstans. inte hela världen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 (redigerad) Jag gillade den gamla mycket mer. Typiskt facebookbeteende, ge det några veckor så vänjer du dig ska du se. Det går inte att posta HTML-kod, va? Edit: Det går fort som fan för mig nu förresten, antar att jag bara behövde cacha sidan. Redigerad 30 augusti, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Wow, snyggt. Kommer ta ett grymt tag att vänja sig. Bra jobbat Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Hmm, jag kommer inte in på min profil. Hamnar i nån tråd om radiostation i GTA3? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Testar för o se om det funkar att quota nya så vi vet Kan ju gått sönder nånstans. inte hela världen va? Japp, nya citat funkar. Samuelszxszxon: Ge det en vecka i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Tom. minimenyn funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Hmm, jag kommer inte in på min profil. Hamnar i nån tråd om radiostation i GTA3? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Grattis och Tack så hemskt mycket, Hultenius! Känns skitbra. Jag märkte några saker innan forumet uppgraderades, och en nu... Kollar man i någon medlems profil och väljer "topics" så förstörs sidan/koden om personen i någon av sina senaste posts användt den stora youtube-taggen. Går det att göra så att youtube-hdtaggen i inlägg visas som HD i full storlek, men sedan ser ut som small eller tiny i profilen? Secondly: När man ska posta en spotify-tagg så står det att man kan välja tomt fält, skriva TINY eller FULL, men väljer man att inte skriva ngonting så kommer ett errormeddelande som säger "fältet kan inte lämnas tomt... Det måste väl fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 (redigerad) Testar. @SiianaWoW Siana Edit: Trodde en sekund där att jag kunde lägga till en undersökning till en tråd jag själv inte skapat, men sen såg jag att Hultenius klippt ur mitt inlägg och skapat tråden med det. Redigerad 30 augusti, 2010 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2010 Fan, nu måste man slutligen byta skärmupplösning. Allt känns sjukt ovant, fast på ett bra sätt hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts