VickeX Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Vad är det för fel med post-editorn? Ser ingen markör när jag skriver, så jag kan inte välja vart jag vill ha saker i texten... Skulle göra en quoteruta och ville lägga i någonting i den, men jag kunde inte klicka emellan quote-tagsen... Då skulle jag såklart ta bort den, men nej, det gick inte... Fungerar bra i Quick Edit... Men inte i den fulla editorn. Dessutom så (iaf i GTA-forumen) har jag märkt att alla ´-märken och annat liknande får \ framför eller bakom sig varje gång man editerar posten. Så har det iaf varit de två/tre senaste gångerna jag postat där med en post innehållandes ´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Vad är det för fel med post-editorn? Ser ingen markör när jag skriver, så jag kan inte välja vart jag vill ha saker i texten... Skulle göra en quoteruta och ville lägga i någonting i den, men jag kunde inte klicka emellan quote-tagsen... Då skulle jag såklart ta bort den, men nej, det gick inte... Fungerar bra i Quick Edit... Men inte i den fulla editorn. Dessutom så (iaf i GTA-forumen) har jag märkt att alla ´-märken och annat liknande får \ framför eller bakom sig varje gång man editerar posten. Så har det iaf varit de två/tre senaste gångerna jag postat där med en post innehållandes ´. Har du FF 3.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Använd inte Rich Text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Tack där, Gof... Det rättade till felet. Weird dock... Jag har aldrig tidigare använt Rich, och har inte heller bytt till det på senare tiden. Undrar hur det kan ha ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts