AdminOfFight Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Som topic lyder... Någon som vet hur och vart jag kan fixa med mods till GTA TBoGT Online till xbox 360? Jag har sökt och sökt och får fram Xplorer 360 och modio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdminOfFight Skrivet 15 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Tror inte man kan ha mod på fläskboxen, och om du nu får in lite mods så kommer Microsoft banna dig ifrån Live, direkt. Men... Jag hittar ett par hundra som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdminOfFight Skrivet 21 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Då ska jag säga en sak, det finns saker som är fejkade på internet. Kanske svårt att förstå men så är det. Jag menar när jag spelat har jag sett folk. När jag har skaffat LIVE igen ska jag se om jag kan visa dig. Jag har sett på riktigt moddare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 Jag menar när jag spelat har jag sett folk. När jag har skaffat LIVE igen ska jag se om jag kan visa dig. Jag har sett på riktigt moddare. Det betyder inte att det är rätt. Så fort någon rapporterar dem som moddar så bannar Microsoft och/eller Rockstar IPt och Xboxen från Xbox Live och / eller spelets online-service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts