Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Det är ju den man använder när man skriver "tuffing!" till någon! Den där känslan behöver jag förmedla lite då och då, får gärna vara kvar för min del! Ingen mer som liksom Hultenius och jag tycker rörliga woot är för störig? Men rörliga woot behöver vi väl inte rösta på då han redan tagit bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Men rörliga woot behöver vi väl inte rösta på då han redan tagit bort den? Aha, fattade inte att de i första posten var borttagna redan. Trodde det var rörliga woot på hans sista valbild, men det är alltså den orörliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Gloriasmileyn kan väl plockas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 (redigerad) är bara fjantig, och jag minns knappt nån som använt den. Mja, jag har använt den i icke-ironiskt syfte många gånger. Synd bara att den, så länge jag kan minnas, alltid varit buggig. För att frammana en korrekt smilie måste man skriva två space innan och två space efter, och vill man quota måste man själv sätta dit ett tecken eftersom den annars försvinner i textform. Testar. xxxxxB)xxxxxx xxxxx B)xxxxxx xxxxx B)xxxxxx xxxxxB) xxxxxx xxxxxB) xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx EDIT: Hmm, det verkar som att det räcker med ett space innan och efter, men för mig brukar den bugga rätt friskt. Likaså . Gloriasmileyn kan väl plockas bort. Jo, den kan man klicka fram själv om man verkligen vill använda den. Redigerad 23 augusti, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Då var det avgjort. Bort med . Nu är det frid och fröjd på det nya forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 (redigerad) är min favorit, så den är immun Jag tycker att alla smileys med simpla kommandon som förmodligen alla använder utan att kolla i snabbmenyn ska bort. Jag har vant mig vid att alltid använda menyn när jag skriver en smilie, t.o.m. de allra enklaste som . Iofs använder jag sällan eftersom den är töntig. Är det nu man ännu en gång kan be om vilka nya smilies som ska hamna i "visa alla"-listan? MÅSTEN: - :rant: - :hm: - :yes: eller - :no: Smilies som nog bara jag vill ha och som inte är viktiga: - :drum: - :euro: - :cc: - =') - :tihi: Håller med om den nickande smilien, ett absolut måste!!! Och den där: !!! Hur har vi klarat oss utan den så länge??!! -- In other news tycker jag att nuvarande smilies borde uppgraderas: Byt ut den här: mot den här: https://static.flashback.info/img/smilies2/cry.gif. Byt ut den här: mot den här: . Byt ut den här: mot den här: . Redigerad 29 augusti, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Byt ut den här: mot den här: . Är det bara jag som tycker att ser mer "elak" ut än den som finns nu? ser glad ut på ett positivt sätt, medan den andra ser mer skadeglad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Är det bara jag som tycker att ser mer "elak" ut än den som finns nu? ser glad ut på ett positivt sätt, medan den andra ser mer skadeglad ut. Håller med nu när du säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Vad vi behöver är "". 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Vad vi behöver är "". !!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts