Hultenius Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Idag har forumet 36 platser för klickbara smilies (fler om man klickar på "Show all"). Men morgondagens forum har bara plats för 27. Problem! Det innebär att 9 smilies måste förpassas till "Visa alla"-listan. Så vilka tycker ni ska flyttas? Ok, jag kan hjälpa er lite på traven. och för att de är för höga. för att den är för bred. för att den är för störig. Så nu var det bara 5 kvar! är min favorit, så den är immun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Bort med och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Fram med ! () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 -_- -_- Blöh. Ingen av dessa används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 -_- -_- Blöh. Ingen av dessa används. Gof got it right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Blöh. Ingen av dessa används. Används väl ändå? och jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 -_- Blöh. Ingen av dessa används. Valfusk! Du kan ju inte ta med dom som redan är förpassade till "Visa alla"-listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Jag tycker att alla smileys med simpla kommandon som förmodligen alla använder utan att kolla i snabbmenyn ska bort. -_- -_- Jag tror även att , , och är smileys som de flesta kan utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Jag skulle inte ha nåt emot om plockades bort och bara fanns i Show all-listan, den passar liksom inte in bland de övriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2010 Det är väl dessa som jag aldrig använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Då kan vi enas om att ska bort! Förövrigt verkar det vara spridda skurar. 4 kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 får gärna vara kvar. Även , då de används relativt ofta och har ganska långa tags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2010 Den där är antik och används vid fina tillfällen. Förövrigt tycker jag en klar kandidat till "visa alla-listan" är den rörliga woot-smilien (som jag inte har lust att posta). Den med glorian ( ) används väl inte så mycket förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Är det nu man ännu en gång kan be om vilka nya smilies som ska hamna i "visa alla"-listan? MÅSTEN: - :rant: - :hm: - :yes: eller - :no: Smilies som nog bara jag vill ha och som inte är viktiga: - :drum: - :euro: - :cc: - =') - :tihi: On topic då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 :yes: Är det bara jag som tycker att det är lite gtasajten att bara skriva :yes:? Precis som med Håller med till 100%!-filtret. Jag röstar för att behålla :yes: som :yes:! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Bort med , , ! Bara en kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Bort med , , ! Bara en kvar! Jag håller med om att Ängelen borde förvisas till Visa Alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 är bara fjantig, och jag minns knappt nån som använt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 Har jag aldrig sett någon använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2010 är bara fjantig, och jag minns knappt nån som använt den. Det är ju den man använder när man skriver "tuffing!" till någon! Har jag aldrig sett någon använda. Den där känslan behöver jag förmedla lite då och då, får gärna vara kvar för min del! Ingen mer som liksom Hultenius och jag tycker rörliga woot är för störig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts