VaXXoR Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 (redigerad) Hej! När jag var liten satt jag och spelade ett racing spel väldigt ofta om jag tyckte jätte mycket om under den tiden. Men kommer inte ihåg vad det heter och när jag spelade det. Spelet var ett racing spel där man kunde välja klasser på bilar/traktorer/helikopter allt möjligt. Det är inte som diddy kong racing eller liknande. Kommer ihåg att en bana var Austrailen, och tror resten av banorna var riktiga ställen. Någon som känner igen detta? Edit: Det är till PC Redigerad 18 augusti, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Ignition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Ignition? Nja, det finns ju inga helikoptrar till det. Tror inte att Australien finns representerat heller av de banor jag minns - däremot Södern, Västern, Vegas, San Fransisco, Island, Tokyo, Montana och Alaska (eller motsvarande). Spelades spelet i 3D, snett uppifrån eller rakt uppifrån? Tror inte att du menar detta men Slicks 'n' Slide 2 hade både UFOn och traktorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Nja, det finns ju inga helikoptrar till det. Tror inte att Australien finns representerat heller av de banor jag minns - däremot Södern, Västern, Vegas, San Fransisco, Island, Tokyo, Montana och Alaska (eller motsvarande). Spelades spelet i 3D, snett uppifrån eller rakt uppifrån? Tror inte att du menar detta men Slicks 'n' Slide 2 hade både UFOn och traktorer. Det är i 3D och i vanlig view. Alltså bakifrån (utanför) bilen. Det KAN ha varit något man fick med i någon tidning eller liknande. Men kommer inte ihåg så mycket, var rätt liten. Tror det fanns en Grand canyon bana också. Tror alla banor var kända platser i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Ignition? WWOOOAAAWWW FLASHBACKS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Big Red Racing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Big Red Racing? Ja där har vi det! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts