antman Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 (redigerad) Hejsan min kompis som bor i UK / England har nu lagt upp en server. Man pingar runt 50-77 om man har bra lina (internet), jag har telia 6/6 mbit's. Factions/Jobs Police Force [Man måste ansöka på forumet] FBI [Man måste ansöka på forumet] National Guard [Man måste ansöka på forumet] Fire/Paramedic [Man måste ansöka på forumet] Taxi Cab Driver Driving/Flying School Points / Turfs Weapon Arms Dealer Kom in och testa vettja! IP: 109.73.163.13:4900 Servern är på 24/7 Läs mer på www.tjmp.net Jag heter Anthon_Lord ingame och är admin! Mvh Anthon Redigerad 17 augusti, 2010 av antman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Sluta spamma din server på alla forum du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Varför ska man ens behöva ansöka om roller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts