Merkky Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Det här går för 14,99 euro på steams rea i 16 timmar till. Måste man ha spelat dom tidigare spelen och är det värt att ge sig in i det här utan att ens ha rört eller tittat på någon sorts gameplay från något spel i serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 (redigerad) Det här går för 14,99 euro på steams rea i 16 timmar till. Måste man ha spelat dom tidigare spelen och är det värt att ge sig in i det här utan att ens ha rört eller tittat på någon sorts gameplay från något spel i serien? Det går att spela det utan att ha spelat dem andra spelen tidigare, men det är att rekommendera att ha spelat dem tidigare. Det är i vilket fall som helst ett väldigt bra spel med sjukt snygg grafik och miljö. Gameplay'et va väll lite sådär, men det finns väldigt många saker man kan göra i spelet och hur man kan spela det. Jag hade lätt köpt det för 15 EURO i varej fall, så go for it! Redigerad 3 december, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2014 Det blev inget köp i december, men däremot så hade nu Humble Bundle alla tre för 20 dollar, plus en massa andra spel. Tror att jag ger mig på en genomspelning av hela trilogin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts